sobota, 5 lipca 2014

Jedna sukienka - wiele możliwości

Tę "multifunkcyjną" sukienkę kupiłam w sklepie Front Row Shop. Szukałam czegoś lekkiego i oryginalnego na lato. Dzięki zamkom możemy nosić ją na wiele sposobów: zapiętą po bokach, albo tylko z jednej strony, bądź zapiętą z przodu i z tyłu, lub tylko z przodu czy tylko z tyłu :) w dodatku jest wykonana z przyjemnej bawełny, bardzo solidnie, co jest domeną wspomnianego sklepu. Wszystkie ubrania, jakie tam kupiłam są doskonałej jakości. Sukienka w połączeniu z butami na obcasie prezentuje się elegancko, natomiast kiedy włożę do niej trampki albo espadryle otrzymuję stylizację w luźnym, miejskim stylu. Uwielbiam takie wielozadaniowe ubrania, a wy? :)


Dress - HERE | Shoes - Sequin.pl | Necklace - Bershka | Handbag - Super Dodatki | Watch - Gift (similar here/podobne znajdziesz tu)

16 komentarzy:

  1. Cudny naszyjnik, a sukienka ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wielozadaniowe rzeczy. Można z nimi zawsze fajnie pokombinować ;) masz rację, ta moja spódnica to i z zamkiem na boku mogłaby dobrze wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, jak myslisz, na wesele można iść z włosami spiętymi w wysoki kucyk? czy nie wypada..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można! Jeśli uczesanie pasuje do Twojej buzi i fajnie łączy się z kreacją to będzie idealne, na pewno sto razy lepsze niż wyczesane loki w stylu "cioci kloci", które królują na weselach :) Ja raz miałam kucyk, ale nisko, nad szyją i wszyscy zwracali uwagę (pozytywną) na moją fryzurę :) była bardzo oryginalna, mimo, że taka prosta :D

      Usuń
  4. Śliczne włosy. Pasują Ci do twarzy. Sukienka jest dość prosta, a jednak klasyczna i odwala całą robotę w tym outficie. Wystarczy parę dodatków, aby było idealnie, a ku mojemu zaskoczeniu dodałaś śliczny różowy naszyjnik.
    Buty ładnie współgrają z całą stylizacją :)
    Nowy post :) Zapraszam :)
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/07/new-clothes-and-accessories-for-my-room.html

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jaka ładna:))
    sukienka też jest w porząsiu!
    zapraszam do siebie:3

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna sukienka! Ladnie ja polaczylas :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie ciuchy . :) Jedna sukienka a dobra na każdą okazję ; p

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne buty :) cały zestew też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wielofunkcyjne ubrania. Twoja sukienka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety jakoś nie jestem przekonana do tej sukienki, na jednym zdjęciu wygląda tak jakby Ci bardzo mocno poszerzyła biodra i tyłeczek. Ale tak to fajny pomysł na jej połączenie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.