wtorek, 22 lipca 2014

Prosty top i wzorzysta spódnica

Zauważyłam, że od kilku sezonów panuje "moda na wszystko". Poszczególne elementy znikają wiosną, wracają jesienią i tak w kółko. Nie jest już passe noszenie ubrania z zeszłego roku. Swoją "aztecką" spódniczkę kupiłam już dwa lata temu, w wakacje, kiedy był totalny szał na podobne wzory. Na szczęście nie pozbyłam się jej wraz z zakończeniem lata i tak wegetowała przez zimę w szafie. Wyjęłam ją zarówno w zeszłe, jak i w obecne wakacje i bardzo chętnie ją noszę ;) nie wyrzucajcie pochopnie swoich ubrań, zwłaszcza, kiedy je lubicie i czujecie się w nich dobrze. Nie jest najważniejsze to, żeby wbijać się w każdy najnowszy "hit sezonu", ale to, żeby czuć się fajnie i autentycznie nawet w nieco starszym łaszku ;) Sprawa podobnie ma się z sandałami z tego posta, a także z torebką, które mam już ładnych kilka lat. Nowa jest tylko koszulka, na bardzo modnych, cienkich ramiączkach. Kosztowała mnie jedynie 7,90, zatem niskim kosztem uzyskałam sezonową stylizację ;) (oczywiście nie zamierzam wyrzucać koszulki po lecie ;)

Skirt - Tally Weijl (old) | Top - Bershka | Shoes - Deichmann (old) | Watch - Gift ( similar here/podobne zegarki tutaj) | Handbag - Vintage | Bracelet - By Dziubeka

29 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja ;) przy tym minimalistyczna ;) lubię takie stonowane stylizacje zwłaszcza na letnie dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba dobrze, że tak jest z tą modą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech nie wiem czy dodał się komentarz :)
    Więc powtórzę! Bardzo lubię taki styl, a torebka jest cudna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódniczka ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzór tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i bardzo dobrze, że jej nie wyrzuciłaś, bo jest cudowna! Bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowity blog! bardzo mi sie podobaja Twoje stylizacje, styl :) Juz obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica fajnie się komponuje z sandałkami :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś prześliczna i masz cudowny kolorek włosów :) Co do stylizacji również baaaardzo mi się podoba! Spódniczka jest wprost obłędna! :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit! bardzo podoba mi się koszulka no i Ty jesteś śliczna! Powiedz mi kochana czym malujesz brwi? bardzo ładnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Vipera Mineral eye and brow liner, w kolorze 03 :)

      Usuń
  11. Świetnie wyglądasz, lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny zestaw :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, wakacyjny zestaw i mega ładne miejsce do fotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jesteś :) ćwiczysz, stosujesz jakąś dietę? Bo na prawdę świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      ćwiczę codziennie i staram się w miarę racjonalnie odżywiać, żeby przyniosło to jakieś efekty :)

      Usuń
  15. Spódniczka jest rewelacyjna! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się koszulka;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie dobrana stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ejże, ta spódniczka jest piekna i idealnie na tobie lezy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna spódniczka :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś śliczna. Zakochałam się w spódniczce! *-*
    Zapraszam do mnie! :)
    http://renesmenesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba! Minimalistyczna stylizacja, świetne zdjęcia, super!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie Ci w tych brązach i zieleniach dookoła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.