środa, 25 czerwca 2014

Jesień latem

Dzisiaj taka piękna pogoda, że zamiast letniej sukienki, jak na czerwiec przystało, lepiej ubrać bordowe rurki i wełniany kapelusz. To zestaw raczej na jesienne spacery, niż na letnie wyjście, ale nie narzekam - wolę chodzić ubrana na cebulkę niż smażyć się w słońcu jak cebula na patelni!

Jacket - H&M | Hat - Glitter | Shirt - C&A | T-shirt - F&F | Handbag - Vintage | Shoes - Converse (find here/znajdziesz tu) | Pants - Stradivarius | Bracelet - By Dziubeka

17 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia <3 piękny kapelusz i pozazdrościć włosów *.*

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! mamy podobny styl, jak tak patrzę po Twoich stylizacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, kapelusz jest rewelacyjny :) Całość niesamowicie dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fioletowe skarpetki :D
    Fajnie, fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Cię w takich wydaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście zestaw jest trochę bardziej jesienny, ale do naszej obecnej aury pasuje idealnie. Świetnie wyglądasz w tym kapeluszu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Od dawna wchodzę na Twojego bloga i tak się napatrzyłam, że dziś STAŁO SIĘ! Pofarbowałam włosy na kolor zbliżony do Twojego. Naturalnie jestem ciemną blondynką, a dotychczas farbowałam na miodowe. Jestem przestraszona intensywnością koloru i mam nadzieję, że trochę się wypłuka. Czy miałaś kiedyś podobny problem? Możesz coś poradzić, jakieś naturalne spsoby, płukanki, aby kolor stracił na intensywności? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie :) staram się, żeby kolor był najbardziej intensywny, jak najdłużej, spłukana rudość wygląda fatalnie!

      Usuń
  8. kurtka i torebka są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień latem to idealne określenie tej pory roku :) Mnóstwo deszczu i chmur... :)
    Wyglądasz świetnie kochana! Cudowne spodenki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz niesamowicie. Kocham oglądać kobiety w kapeluszach - może dlatego, że sama jakoś nigdy nie mam odwagi na jego założenie? :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.