niedziela, 8 czerwca 2014

Białe szorty

Oficjalnie przyznaję - nienawidzę lata!!! Wyszłam na 15 minutowy spacer, po 18 - zgrzałam się jak przy godzinnym bieganiu, a do tego komary wysuszyły mnie do ostatniej kropli krwi! Wrrr! Nie mogę się już doczekać mojej ulubionej pory roku, jesieni. Już czuję gotującą się zupę dyniową, wyobrażam sobie oglądanie szoł Marthy Stewart, popijając kawę, gdy za oknem siecze październikowy deszcz... (no, ewentualnie spadają liście:P). Mam także szczerą nadzieję, że tegoroczna zima będzie mroźna i długa, może wpłynie to na zmniejszenie ilości komarów i innych robali, co pozwoli mi jako tako przetrwać lato 2015... 
PS. Nad tekstem macie guzik, dzięki któremu możecie polubić tego posta ;) na wypadek, jak bylibyście zbyt nieśmiali, żeby komentować :P
T-shirt-New Yorker | Shorts - DIY | Bracelet - By Dziubeka | Shoes - H&M | Handbag - Super Dodatki | Watch - Gift (similar here/podobny tutaj)

20 komentarzy:

  1. Też nie lubię lata, pocę się jak prosie;/
    Jesień jest piękna!
    Fajny zestaw, luźny, niezbyt wymyślny - idealny!

    Ps. Jak jak kocham Twoje włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze jestem mokra, a komary mnie po prostu uwielbiają. ;/
    Wyglądasz świetnie, a okulary są genialne! :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też ze wszystkich pór roku najbardziej lubię jesień :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  5. prosto ,a mimo to stylowo! buty wnosza takiego kopa do zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna, luźna stylizacja :)
    jak dla mnie idealnie na takie pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też dzisiaj upał straszny ! Ja zwykła szara podkoszulka i brązowe szorty . ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam lato, ale cóż komary dają sie we znaki ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu w co drugim poście masz tę samą koszulkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba masz jakis kłopot z wyświetlaniem postów, ostatni raz tę koszulkę miałam w poście miesiąc temu :)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie klasyczne połączenia, buty mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Który konkretnie? Tu mam zdobienie zrobione za pomocą trzech lakierów :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.