czwartek, 5 czerwca 2014

Break the rules


Klasyczne szpilki ubrane do luźnych portek i sportowej buzy? Czemu nie! Dzisiaj możemy łamać modowe konwenanse do woli. Często widuję ludzi, którzy łączą pozornie niepasujące części garderoby i wyglądają świetnie. Wydaje mi się, że moda w Polsce coraz bardziej idzie w kierunku tolerancji, większej różnorodności. Coraz mniej dbamy o to, czy coś wypada czy nie, jednocześnie coraz bardziej kreując swój styl. Bardzo mi się to podoba, ponieważ uważam, że żyje się za krótko, żeby przejmować się tym, czy można założyć szpilki do dresu ;) nośmy się tak, jak tam wygodnie i jak nam samym się podoba, a poważne decyzje zachowajmy dla innych sfer życia :)


Sweatshirt - Dziedzic Pruski | Pants - vintage | Sunnies - no name | Watch - gift (similar here/tu podobny) | Shoes - New Yorker | Bracelet - By Dziubeka

16 komentarzy:

  1. Super zestawienie podoba mi się :):)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza myśl, jaka rzuciła mi się po zobaczeniu pierwszego zdjęcia - Iza ma bluzę z Pałacem Kultury i Nauki :D bardzo fajny zestaw, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Jaaaaa.. idealnie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny set kochana i opis do niego rewelacyjny!;) mądre słowa:) Ale Ty dziewczyno potrafisz mnie podbudować! Po przeczytaniu opisu mam gdzieś co myślą inni,będę się nosić tak jak mi się podoba:D Jesteś moją najlepszą blogerką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że wpis Ci się spodobał :) pamiętaj, ważne sprawy to takie, od których zależy Twoja przyszłość, zdrowie, życie... od ubrań żadna z tych spraw nie zależy ;) (no chyba, że nosisz sandały zimną ;))

      Usuń
  5. hehe :) oby więcej osób z takim podejściem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, super bluza:*)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna bluza :) ! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie bluzy i szpilek bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.