niedziela, 15 czerwca 2014

Jak zostałam projektantką mody...

Kupiłam w lumpeksie spodnie, pocięłam je i poszarpałam, obcięłam nogawki. Dupa, a nie projektowanie? Niby dlaczego?

Ostatnimi czasy, projektowanie mody w Polsce trochę mnie rozczarowuje. Okazuje się bowiem, że nawet wielkie nazwiska wypuszczają spod swoich igieł przeważnie ubrania, które można z powodzeniem nabyć w co drugim sklepie. Wszędzie mamy "młodych polskich projektantów". I tak serwują nam proste, albo rozkloszowane sukienki, uszyte z eko-bawełny, megamodne tiszerty z tkaniny "taj daj", tu i ówdzie jakiś nadruk, nieco tiulu i bach! 300zł poproszę! Wszystko to niby ładne i modne, chętnie bym nosiła, jednak wydanie trzystu pięćdziesięciu złotych na koszulkę od młodego (duchem), najpopularniejszego strit łerowego projektanta... to po prostu nie na moją kieszeń (nie chcę pisać, że to głupie, bo to indywidualna sprawa, co kto nosi). Trochę mnie zatem przytłacza fakt, że metki są w naszym życiu takie ważne, w końcu sami możemy "zaprojektować" i wykonać jakiś unikatowy ciuch, za ułamek tej kwoty, a od Projektantów można by wymagać nieco większej finezji i zaangażowania.

Pants - DIY(similar here/podobne tutaj) | T-shirt - NY | Jacket, necklace - H&M | Shoes - Bershka | Handbag - Super Dodatki

24 komentarze:

  1. Cudowna stylizacja, piękna jesteś! <3

    http://puuf200.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I really love those mix ripped jeans and leather jacket!
    Follow me on
    http://laviecestchic.blogspot.it
    www.facebook.com/laviecestchic

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz PRZE GENIALNIE! piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą. 300 zł za coś co nie jest nawet oryginalne to przesada. Jeszcze zrozumiem osoby które same szyją. Bo to praca i poświęcony czas ale tacy wielcy to dramat

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt, genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja

    Zapraszam serdecznie na nową notke, gdzie możecie zobaczyć
    jak byłam ubrana na urodzinach męża.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/urodziny-meza.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja <3 Jeansy cudne :)
    Mogę spytać z jakiego miasta jesteś ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na drugim zdjęciu wygladasz jak laleczka! :) Przeslicznie Ci w takim uczesaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z Tobą, wydać 300 zł za coś co nie jest oryginalne to normalnie... aż brak mi słów. Wolałabym za te 300 zł wybrać się do sh i tam kupić sobie za te pieniądze rzeczy, których przynajmniej nikt by nie miał i jakoś je przerobić i byłabym w pełni zadowolona z tego :)

    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw, super spodnie! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostre słowa, myślę, że nie jeden projektant by się nieźle wkurzył :) szacun za własne zadanie w tej sprawie :)

    śliczna fryzurka, piękna buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wyglądasz :) bardzo podobają mi się buty :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się w pełni. Ja już od dawna nie kupuję rzeczy w markowych sklepach, bo (nie oszukujmy się) zwyczajnie mnie na nie nie stać. Natomiast polecam stworzenie czegoś własnego. Ja od jakiegoś czasu szkolę się w obsłudze maszyny doszycia i muszę przyznać, że daje mi to sporo frajdy. Spod mojej ręki wyszło już parę fajnych ciuszków i mogę z całą pewnością stwierdzić, że wcale tak dużo nie kosztowały, a satysfakcja jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze podsumowane :) sama planuję zrobić podobne spodnie, uwielbiam własnoręczne przeróbki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą, jeśli chodzi o projektowanie. Może z czasem dojdzie do rozróżnienia tych pojęć - będziemy mieli projektantów mody i - bo ja wiem - twórców? Osoby, które coś ciekawego tworzą (t-shirty, rozkloszowane spódniczki, bransoletki z koralików), ale niekoniecznie są to rzeczy bardzo oryginalne.

    Świetnie Ci w takiej fryzurze, zwłaszcza z takim makijażem oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak. Mamy tendencję w naszym kraju do bycia dobrym we wszystkim. Gdy tylko media zaczynają promować jakiś talent nagle okazuje się, że co druga osoba jest w tym doskonała - jest kucharzem o niesamowitym smaku, tancerzem o ponadczasowym wyczuciu, trenerem personalnym i dietetykiem w jednym, stylistom lub projektantem.. i dlatego nagle powstają nam takie "perełki" niestety.
    Świetnie wyszły te spodnie, efekt końcowy świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Grunt to nie zabijać swojej kreatywności :)
    Świetne zdjęcia i stylizacja! Obserwuję ;)

    milennpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawy efekt końcowy. moją uwagę przykuły buty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.