sobota, 1 grudnia 2012

Sweter DIY + mała niespodzianka

Kiedy to czytacie, pewnie zamulam na zajęciach z Kultury Języka Polskiego (tak, wiem co teraz sobie myślicie, mam takie zajęcia, a używam takich nieładnych słów ;P)
Ci, którzy dołączyli do moich fanów na Facebooku mieli już okazję zobaczyć "kawałek" mojego nowego "samoróbstwa", którym jest ten sweter, dziś prezentuję go wam w pełnej krasie w połączeniu z ulubioną ostatnio spódnicą od Aleksandry Wiśniewskiej. Tym razem temat potraktowałam bardziej luźno, w takim wydaniu spódnica podoba mi się równie bardzo :)

Ps. Pamiętacie zimową kolekcję Tally Weijl, którą zaprezentowałam wam w tym poście?
Otóż dla fanów marki mam nie lada gratkę! Już od dzisiaj rusza akcja Magiczny Kalendarz Świąteczny oparta na idei Kalendarza Adwentowego. Od 1 do 25 grudnia codziennie macie szansę zgarnąć fantastyczne promocje!! Koniecznie śledźcie "otwieranie" kalendarza codziennie TUTAJ.Sama nie mogę się doczekać, aż kupię sobie coś w promocji :D

Pora na zdjęcia, buziaki!






Spódnica - A. Wiśniewska
Sweter - SH+DIY (w sumie jakieś 15-17zł)
Okulary - Firmoo
Płaszcz - Bershka, stary (59zł)
Kolczyki - H&M (10zł)

12 komentarzy:

  1. Swietny sweter! Myslalam,zeby sobie zrobic ze swoim cos podobnego:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja ! Pozdrawiam : **

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszedł Ci rewelacyjnie! :)
    strasznie podobają mi się teraz takie nabite ćwiekami sweterki/bluzy i zainwestowałam w takową jakiś czas temu w bershce. :)

    aczkolwiek, też bym chciała taki sweterek, jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. UWIELBIAM każdy detal tego stroju!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor ma sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek i spódnica, genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest boskii. Cała stylizacja genialna:) Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam blogowanie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw;) podoba mi się;)

    Pozdrawiam;) TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.