czwartek, 20 grudnia 2012

Znowu DIY ombre :)

Wciąż bardzo podoba mi się motyw ombre na ubraniach, uważam, że jest to jeden z najlepszych ostatnio trendów. Ciężko w sklepach znaleźć takie łaszki (chociaż wydaje mi się, że coraz łatwiej;p) więc możemy posiłkować się metodą "Zrób to sam". Nosiłam się z zamiarem kupna białej bluzy do ufarbowania chyba pół roku, szczęśliwie udało mi się dorwać taką w lumpie za 4 złote :)




 Bluza - Lumpeks + barwnik (5zł)
Spodnie - Lumpeks (30zł)
Buty - Dash44 (70zł)
Czapka - prezent od Marcina :) (ok 13zł na allegro)


25 komentarzy:

  1. Tak jak i Ty uwielbiam ombre a ta bluza wyszła Ci rewelacyjnie:)jakiego barwnika używałas jak moge wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz idealnie! bluza jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietni wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie rewelacja! zaczynając od paznokci kończąc na czapce, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka Ty jesteś śliczna !
    a ta czapkadodaje Ci jeszcze więcej uroku!
    bluze taką bym chciała :)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz!
    Bluza jest świetna, a poza tym do twarzy Ci w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluza OMBRE<3
    Pozdrawiam
    KejtiP

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest niesamowity! Bardzo mi się podoba również czapka. Zapraszam serdecznie do mnie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz w tej czapce! ;) a paznokcie są prześwietne :D długo Ci zeszło przy nich? :)

    Pozdrawiam cieplutko, Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i to bardzo dlugo, kazdy krysztalek przyklejalam osobno i nie trzymaly sie nawet dwoch dbi :( ale efekt fajny :)

      Usuń
  10. Bluza powala :0 Zapraszam na rozdanie : http://www.world-aleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobna bluza jest w new yorkerze : D

    OdpowiedzUsuń
  12. bluza jest swietna!! zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. sprzedaj przepis jak zrobic taka bluze:) czapeczka pieknota:))) ja sie zaiesilam ostatnio:P

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyszla ci ta bluza:)
    http://sennierealny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wygladasz;)
    zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz, fajny street look.
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już od jakiegoś czasu mam ochotę zrobić taką bluzę i właśnie nie mogę dorwać białej w lumpeksie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestawik :) ombre ciągle w modzie :) obserwuję i pozdrawiam Marta :)

    Follow Me www.goitothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.