środa, 19 grudnia 2012

Inspiracje - wnętrza

Lubię jasne i przestronne pomieszczenia. Pewnie pomyślicie sobie "No tak, taka teraz moda, to każdemu się podobają białe ściany", ale nie do końca o to mi chodzi. Zawsze podobały mi się wnętrza babcine, wintydżowe, trochę takie... góralskie, jednak odtworzone na sposób nowoczesny, taki jakby wnętrzarski fusion ;) I tak pośród białych ścian, jasnych mebli, chciałabym widzieć bardziej klasyczne formy, miękkie materiały jak na przykład drewno. Bardzo podobają mi się także "gołe", ceglaste ściany. Kiczowate, kolorowe dodatki w stylu pop art, lub ludowo - plemiennym także mile widziane :)
A wam, jakie wnętrza podobają się najbardziej?









12 komentarzy:

  1. Podobają mi się te inspirację! We wszystkim się z Tobą zgadzam, oprócz tych kolorowych, kiczowatych dodatków. Mój dom marzeń właśnie wygląda tak jak na Twoich inspiracjach- minimalizm w 100% :) Wyobrażam sobie go w kolorach czerni, bieli i beżach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaard osylowe wnętrza <3 Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne wnętrza, mega stylowe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog! Fajne wnętrza!
    Zapraszam do mnie: http://marta-dymek.blogspot.com/2012/12/show.html - fotorelacja z pokazu Dawida Wolińskiego. Można nadal brać udział w konkursie. Do wygrania kosmetyki L'Oreala.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie muszą wyglądać takie mieszkania... Ale ja jestem taką bałaganiarą, że nawet z najpiękniejszego wnętrza zrobię po prostu chlew ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wnętrza w moim stylu:)Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja białych ścian nie lubię. Ale lekki beż już może być :) Za to podoba mi się prostota we wnętrzu i musi wszystko do siebie pasować :) I uwielbiam "gołe" ściany z cegły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne! U mnie, na moim blogu, dodałam kilka zdjęć mojego nowego pokoju. O wiele lepiej wygląda na żywo :). Fajne mieszkanko ma jedna z blogerek na Make Home Easier. Oglądałam też kilka odcinków Hotelove - pokoje w Pałacu u Brunów bardzo inspirują!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne inspiracje! Aż się rozmarzyłam :D

    Ps: Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe inspiracje, ja po Nowym Roku biore sie za remont salonu to akurat cos z Twoich inspiracji ukradne ;)

    zapraszam przy okazji do siebie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚWIETNE WNĘTRZA ;)

    http://www.facebook.com/FashionDiaryByDara

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.