czwartek, 6 grudnia 2012

where is the love?


Dzisiaj znowu militarnie. Płaszcz kupiony już 3 lata temu (!) skradł moje serce właśnie wojskową formą. Nieprzerwanie trwa również moja miłość do spodni z obniżonym krokiem, które notabene, również przypominają mi część munduru. Zestaw monochromatyczny, nawet buty występują w barwie szarej, koszula wyróżnia się jedynie wzorem. Akcentem kolorystycznym pozostały kolczyki i naszyjnik. Jeszcze tylko futrzana czapka w stylu carskiej Rosji i jestem gotowa na śnieg!






Płaszcz - zwykły sklep, stary
Spodnie - NY, stare
Koszula - Dostałam od kuzynki
Biżuteria - H&M (15zł)
Torebka - Sh (10zł)
Czapka - prezent gwiazdkowy z przed dwóch lat :)
Buty - bazarek (35zł)

22 komentarze:

  1. Ale fantastycznie wyglądasz, przypominasz mi trochę radzieckiego żołnierza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygladasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne spodnie!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie! :)
    Jej, jaka Ty jesteś śliczna, jak prawdziwa śnieżynka :)).
    Płaszczyk to prawdziwa i ponadczasowa perełka ;).

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs
    - do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówił już Tobie ktoś kiedyś, że masz śliczne oczyska?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta koszula idealnie pasuje do spodni! Całość mega, bardzo stylowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra:) wszystko w moim stylu:)
    slicznie wygladasz:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udana stylizacja, wyglądasz świetnie :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo do twarzy Ci w tej czapie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łaa, bardzo fajny zestaw, taki elegancki. :) podobają mi się Twoje włosy, widać że masz bardzo zdrowe. :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie Twojego bloga,bo nie wrzeszczy na nim Chloe! Prada! Kenzo! Michael Kors! Loubutin! Nie stac mnie na takie rzeczy. Zajebiscie cieszy mnie,ze pokazujesz stylowki z rzeczami z second-handow i perelek z bazaru czy chinczyka.Ja na swoim blogu tez prezentuje takie stylowki i cieszy mnie,ze jest wiecej ludzi stajacych twardo w naszej polskiej rzeczywistosci.
    Pozdrawiam,
    PS.Metalowy pieprzyk zawsze spoko (mam taki sam:))
    Gosha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo za taki komentarz :* Dzięki osobom takim jak Ty ciągle chcę prowadzić bloga, dodajesz mi skrzydeł <3
      Jednak przyznam się bez bicia, że w mojej kolekcji znajduje się jedna Prada... jest nią torebka, tradycyjnie, z lumpeksu :D Mnie też nie stać na rzeczy od projektantów, ani nawet z niektórych sieciówek, więc znam to uczucie, kiedy oglądasz bloga, którym nie możesz się zainspirować, ponieważ już same buty kosztują 500zł...
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Ja tez mam jedna piekna rzecz-torebke Guess,bo kupil mi ja maz.I to nie tak,ze nie chcialabym miec markowych ubran,po prostu kupujemy to,na co nas stac.I zgodze sie,ze stanowczo wole obejrzec zdjecia stylowek do kwoty,na przyklad,150 zl bo wiem,ze kiedy cos mi sie spodoba bede mogla sobie na to pozwolic.Po prostu pojde i kupie cos w tym guscie,a nie bede sie zastanawiac gdzie znalezc tanszy odpowiednik:) Sztuka jest zrobic cos z niczego,dobry zestaw z tanich rzeczy,ktore w polaczeniu dadza efekt lepszy niz jedna bluzka za 300 zl.
      Dlatego,po co sie dolowac ,ze nie moge miec tego czy tamtego,szukam blogow osob z racjonalnym podejsciem bo blogowania:)
      Takze tak trzymaj,a jak zaczniesz zarabiac miliony,to uprzedz,ze PRADA RULEZZ:))

      Usuń
  12. Super zestaw! Podoba mi się Twoja czapa :D a tak poza tym jesteś bardzo śliczna, tworzysz świetne stylizacje i oglądanie Twojego bloga (co robię regularnie), to naprawdę czysta przyjemność :)i jeszcze te włosy w takim cudownym kolorze, ehh... :P
    P.S. możesz zdradzić jakiego odcienia farby używasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :* używam Garnier Color Naturals - Miedziana czerwień :)

      Usuń
  13. piekna stylziacja;) wsyztsko fajnie to zestawiłas;)

    jesli masz ochote zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania TOREBKA;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw! :) Zapraszam po inspiracje na mojego nowego bloga, gdzie można obejrzeć ręcznie szyte torebki oraz gorsety mojego autorstwa: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.