wtorek, 11 grudnia 2012

blogerka nie ma lekko, czyli wysokie obcasy w warunkach ekstremalnych

Tak, ekstremalnych - żużel przysypany śniegiem na parkowej alejce, której równość pozostawia wiele do życzenia. Przy okazji mróz, wiatr i śnieg sypiący w oczy i rozmazujący zdjęcia. Nie chciałabym jednak, aby blog przeżywał zastój ze względu na pogodę, więc postanawiam poświęcać pięć minut na wykonanie kilku fotek :) Dam radę! Koszulę dorwałam na pierwszych wyprzedażach, wstyd się przyznać, ale nie posiadałam dotąd porządnej, białej koszuli, ta podoba mi się wyjątkowo :)
Do tego legginso-spodnie imitujące skórę, czarne dodatki i wyrazista biżuteria, jednak w małych ilościach, żeby nie zakłócić całkowicie minimalizmu czerni i bieli.

A propos śniegu i takiej tam atmosfery - wiadomo jakiej ;) przypominam o Akcji Kartka, macie jeszcze sporo czasu do świąt, na pewno każdy zdąży.
A prezent ode mnie dla was to przypominajka o Adwentowym Kalendarzu Tally Weijl.
Sprawdzaliście jaka dziś promocja? A może chcielibyście kupić komuś prezent, ale macie ograniczone fundusze?? Tally daje wam ogromne zniżki codziennie!!









 Płaszcz - Bershka (59zł)
Koszula - C&A (44,90zł)
Leggi - stare
Kolczyki - H&M (10zł)
Zegarek - prezent

16 komentarzy:

  1. Ładny prosty zestaw i super kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne futerko, idealna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmieniłabym nieco dodatki a mianowicie kolczyki, na inne albo zamiast ich jakieś bransoletki :) a tak poza tym to ładnie wyglądasz. Pozdrawiam

    + obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakim sposobem te futerko było takie tanie ?
    Jest cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie wiem ;) przecena z 259,- ale to już rok temu, sama szłam po nie do sklepu ze świadomością, że kosztuje 99 na przecenie, ale jak zobaczyłam ostatecznie metkę to oniemiałam :D

      Usuń
  7. a butki zbliżenie :P i cena ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://4.bp.blogspot.com/-AOdE50J-7j8/UVYI027ljzI/AAAAAAAAEak/Sfeq3XjlW4E/s1600/blog3.JPG
      drogie były, chyba 150 zł zapłaciłam, ale teraz można dostać znacznie taniej i ladniejsze np. na dea shop chyba po 80zł :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.