środa, 28 listopada 2012

Nowości - mini hałl xD

Na dworze jest ciemno jak...
no nie ważne ;) mam tej pogody serdecznie dość, nawet nie mogę zrobić zdjęć na bloga, bo aparat, którym dysponuję nie jest w stanie uchwycić czegoś dobrze, kiedy oświetlenie jest tak ograniczone... Już nie mogę doczekać się śniegu, szarówka za oknem mnie przytłacza.
Postanowiłam więc pokazać wam kilka nowych rzeczy.
Po pierwsze okulary od Firmoo, od kiedy pamiętam zawsze zazdrościłam okularnikom, marzyłam, żeby też nosić okulary... Nie mam wady wzroku, więc zamówiłam sobie zerówki, tak dla urody :)
Możecie tam zamówić okulary zgodne z waszą receptą, co lepsze - za darmo! Pierwsze okulary dostajecie gratis, płacicie tylko za wysyłkę, ok 20$, ale po zarejestrowaniu dostaniecie też 40% zniżki na dowolne okulary + darmową wysyłkę, co niejednokrotnie bardziej opłaca się wybrać zamiast darmowej pary, to zależy od ceny.
U Ani możecie przeczytać, co sądzi o nich "prawdziwa" okularnica, myślę, że to was przekona ;)
 Dostałam je w komplecie z miękkim i twardym etui oraz ściereczką i zajefajnym śrubokrętem MacGyvera :D


Kolejne nowości to dobitnie różowa czapka - mycka oraz biżuteria, którą już widzieliście, jeśli lubicie mnie na Facebooku ;)



Biżu - H&M (w sumie 25zł)
Czapka - Allegro (13zł) Link do czapki


15 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w tych okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w okularach świetnie wyglądasz :) bardzo podoba mi się czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna z Ciebie 'oszukana' okularnica, ja niestety jestem prawdziwa i nie cierpię tego, ale jak mus to mus :( czapka jest super, będziesz się wyróżniała w tej smutnej szarówce na dworze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Omnomnom wyglądasz strrrasznie sexy w okularach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super okulary:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, jestes mega piękną kobietą i mówie to jako fotograf, który się zna. Nie ma bata, kiedyś porwę Cie na foty! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna czapka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, post ,genialny styl ;)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super okulary! I ja też lubię czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhh jaki sliczny naszyjnik! ; ) i okularki :) dawno mnie tu nie bylo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz wspaniale w nowych okularkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.