środa, 7 listopada 2012

I follow you...


Trudno było nam dzisiaj zrobić zdjęcia, padało, wiało i było kiepskie światło. Bardzo podoba mi się mój dzisiejszy strój, więc mimo wszystko postanowiłam wybrać kilka zdjęć, żeby wam go pokazać :)
Sweterek i sukienkę dobrze już znacie, ale nie należę do osób, które noszą jedną rzecz dwa razy i rzucają ją w kąt, swoje ubrania mam po kilka ładnych lat i staram się je tak okraszać, aby było modnie :)





Sukienka - H&M (stara - 20zł)
Sweterek - H&M (prezent)
Buty - Stylowe Buty (stare - 140zł)
Kurtka - H&M (149zł)
Naszyjnik - H&M (10zł)
Rajtki, pierścionek - H&M (od siostry :*)
Wiem, wiem, jestem dziś chodzącą reklamą H&Mu xD

Nie zapomnijcie o konkursie, w którym możecie wygrać dowolne buty ze sklepu Renee:

18 komentarzy:

  1. Mnie też Twój ubiór bardzo podoba:)
    Również należę do ludzi noszących ubrania wiele razy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie naj zestaw dzisiejszego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te buty! ;))
    A tak wgl świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny ten sweterek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygladasz mała

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek cudeńkoo, w ogóle mega wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie zgrana całość, fantastyczny sweter!

    Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaadnie Ci bardzo w tych kręconych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie dobrałaś ten zestaw kolorystycznie :)
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog i fajna Ty! Obejrzałam cały :D Olej komentarze na temat nóg (mam podobne i olewam). Zawsze sobie powtarzam, że kiedyś mogę być grubsza i na starość będę żałować, że nie chodziłam w swoich ulubionych spódniczkach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw jak najbardziej udany! ;) śliczny sweter <33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.