wtorek, 13 listopada 2012

Hippsy!

Kiedy dostałam maila z propozycją współpracy od Hippsy pomyślałam sobie... wtf?
Jednak już chwilę po otwarciu strony, przejrzeniu kilku zdjęć i przeczytaniu kilku zdań moje myśli zaczęły oscylować raczej wokół myśli "A niech mnie, czemu nikt tego wcześniej nie wymyślił!" i przypomniały mi się te wszystkie wystające stringi, gołe tyłki wylewające się z biodrówek... No tak, zapędziłam się, przepraszam xD. Chciałabym zwrócić tutaj uwagę przede wszystkim na walory artystyczne użytkowania "pasa ocieplającego talię", bo o ile czytają to pewnie osoby dbające o swe zdrowie, również są tu takie, które przede wszystkim chcą dobrze wyglądać i zdaje mi się, że ten niepozorny pas spełnia obie te funkcje. Ja osobiście bardzo się z Hippsy'm polubiłam, i w przypadku chociażby tego swetra, jest całkiem użyteczny (przez wzgląd na te dziury i rozprucia, którymi dostaje się do mojego brzucha zimo ;)), a także kiedy noszę krótką kurtkę, jak ta ramoneska. Czy Hipsio ma jakieś wady? A ma... zwija się przy siadaniu. Pewnie, że to normalne w przypadku takiej części garderoby, ale ja czepialska jestem i musiałam mu coś wynaleźć! :)
Tak czy inaczej, polecam, a nawet zalecam w okresie przeziębień i nie tylko. Nie pokazujcie tego, czego nie powinno się pokazywać ;)







Sweter - bazar (35zł)
Hipsio - www.hippsy.pl

4 komentarze:

  1. super wyglądasz :D

    Może masz ochotę na zakupy? U mnie do wygrania bon na zakupy do takich
    sklepów jak : C&A, H&M, New Yorker czy Reserved :) Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pomoc i oczywiście dodaję do obserwowanych!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udany zestaw, bardzo mi się podoba sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aj też uwielbiam mój pas ! odkąd go dostałąm zakłądam codziennie!
    Nie byłam przekonana do niego w 100 % ale jednak.. zachwycił i jest teraz moim niezbędnikiem w szafie !

    pozdrawiam i zapraszam do mnie - dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.