niedziela, 11 listopada 2012

Wrocław Fashion Meeting

Wczorajszy dzień spędziliśmy z Marcinem na wrocławskim "Spotkaniu z modą". Na dwóch piętrach centrum IASE swoje projekty i produkty prezentowało 80 wystawców. Można było pooglądać, a także podotykać ubrania, biżuterię, dodatki... Moją uwagę szczególnie przykuły ubrania marki SYNTHETIC, a właściwie pewne dodatki dla najmłodszych... Jako, że w mojej rodzinie, wkrótce przybędzie pewna mała osóbka, nie mogłam odejść stamtąd z pustymi rękami ;)
Obserwowaliśmy niezwykłe pokazy mody awangardowej, eleganckich sukni, a także przepięknej biżuterii, ale obszerniejszy post na temat owych kolekcji zrobię kiedy indziej, jak już ukażą się w sieci zdjęcia, ponieważ mój aparacik nie podołał w pomieszczeniu, przy nieregularnym oświetleniu...
Nie mogłam za to oprzeć się pokusie nakręcenia i pokazania wam fragmentu pokazu, który zrobił na mnie ogromne wrażenie, oprawa muzyczna wprowadzała niezwykły nastrój, Panie i Panowie - Folk Design!
Muzyka: Future Folk - Dukaty


Pokażę wam tez, co miałam na sobie:





Kamizelka - Mohito, stara (ok 90zł)
Koszula - TU
Spodnie - Stradi, stare (70zł)
Bransoletka - Chińczyk (12zł)
Buty - Stylowe Buty
Przypominam też o WYPRZEDAŻY oraz o KONKURSIE RENEE ;)

18 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! ;)
    naszyjnik i buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wybrałabym się na taki event, szkoda że w Szczecinie jest bieda pod tym względem :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz!
    Świetna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) muszę przyznać, że ją uwielbiam :3 w zeszłym roku się od niej nie odklejałam, teraz zaczyna być podobnie ;)

      Usuń
  4. Strasznie podobają mi się Twoje spodnie, w ogóle wszystko na Tobie zawsze dobrze wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no własnie ładnemu we wszystkim ładnie

    OdpowiedzUsuń
  6. najmodniejsze połączenie! burgundowe spodnie i futrzana kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę sobie sprawić taką podobną kamizelkę :) świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, głównie kamizelka przykuła moją uwagę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza, bardzo udana stylizacja ;) Bordo opanowało sklepy, ulicy i umysły blogerek totaaaalnie! ^^

    Pozdrawiam i obserwuję ;>,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak się składa, że ja mam swoje spodnie już rok, ale to prawda, ten kolor jest wszędzie;p na samym WFM chyba 3 osoby miały takie spodnie, nie mówiąc już o bluzkach, swetrach, czapkach, koszulach itd... ;)

      Usuń
  10. fajny ten kolorek wlosow ;) no i oczywiscie stroj ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. po pierwsze - super stylizacja, po drugie - przepiękny kolor włosów, po trzecie - baaaardzo podoba mi się szablon bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wygladasz : > uwielbiam jeansowe koszule ; > pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.