wtorek, 20 listopada 2012

I'm on the pursuit of happiness


Kiedy weszłam w posiadanie dżinsowej koszuli, zapragnęłam spódniczki z eko skóry, uważam bowiem, że połączenie tych dwóch faktur to mistrzostwo. Zdaję sobie sprawę, że jest ono co najmniej oklepane, ale cóż, podoba mi się :)
Idealnej spódniczki szukałam długo, musiała być zakładana, ale nie typowo plisowana, rozkloszowana, z wysokim stanem, porządnie uszyta... i tak w gorączce poszukiwań trafiłam na aukcję Aleksandry i zakochałam się. Było to dokładnie to, czego szukałam, w dodatku spódnica jest szyta na miarę <3
Zachęcam was do polubienia fanpejdża tej uzdolnionej projektantki TUTAJ, znajdziecie tam dużo więcej niż spódnice (które występują także w najgorętszych kolorach tego sezonu). Z czystym sumieniem polecam zakupy :)









Płaszcz - Bershka, stary (59zł)
Koszula - Tu
Spódnica - A. Wiśniewska (85zł)
Torebka - Tu
Buty - Stylowe Buty, stare (140zł)
Rajtki - Biedronka
Naszyjnik - Tu

22 komentarze:

  1. Kurcze ! Wyglądasz świetnie !
    Zazdroszcze włosów! ;)

    pozdrawiam, Daga z DAGAKUSNIERZ.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog. Fajne tło i kolorystyka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna spódniczka:):)

    Zapraszam do mnie na KONKURS:) do wygrania torebka;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja ! masz rację to mistrzostwo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesteś i wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może oklepane ale bardzo fajnie wygląda ;) Fajnie że spódnica jest taka zwiewna a nie obcisła. Oryginalniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny look i ta spódniczka moich marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny outfit !
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. super plaszcz :) zestaw jak na Ciebie robiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesadzasz! Wcale nie jest banalne, tylko trzeba umiejętnie wszystko zgrać! Tobie się udało, jest świetnie ;) Jeansowa koszula i skórzana czarna spódnica to romans idealny! :)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  11. baaaaaaaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę spódnicy : (
    Piękna stylizacja < 3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica! Świetne połącznie z dżinsową koszulą !

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam spodnice skorzane :) sa idealne na jesien :) bardzo dobrze dobrana z koszula - calosc rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica szczególnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw. Spódnica bardzo udana, aż polubiłam fanpage'a. który podałaś.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. ŚWIETNIE SIE TU WSZYSTKO PREZENTUJE! ŚLICZNY KOLOR WŁOSKÓW ,BUZIA I OCZYWIŚCIE STRÓJ WSZYSTKO DO SIEBIE PASUJE IDEALNE POŁĄCZENIE KOLCZATKA NA SZYI DODAJE TAKIEGO PAZURA ;) MOŻE TEN PŁASZCZYK BYM ZMIENIŁA TAK TO WSZYSTKO NA SZÓSTKĘ !! ;) POZDRAWIAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepięknie wyglądasz!
    a spódniczka cudna!
    ściskam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.