czwartek, 2 lutego 2012

smells like 80'

Koszulę w stylu lat 80 z bufiastymi rękawami mam już dawno. Usiłowałam ją sprzedać, jednak zaglądając ostatnio do szafy zapragnęłam wykorzystać ją dla własnego użytku i teraz jestem przekonana iż nie zmieni ona szybko właściciela. Żabot dodaje objętości na górze, wycięłam więc gąbki w ramionach, aby niepotrzebnie nie dodawać sobie "obciążenia". Połączyłam tutaj pozornie gryzące się kolory i gdy pierwszy raz ubierałam tą koszulę do burgundowych rurek pomyślałam "Wariatka! Przecież to w ogóle nie będzie pasowało!"
Jednak pasuje, przynajmniej mi i bardzo mi się podoba.











 Koszula - sh
Spodnie - Stradivarius
Buty - CCC
Torebka - sh
Wąż i pierścionek - Katherine.pl

14 komentarzy:

  1. no, no, podoba mi się :)
    świetne masz włosy ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. wężowa bransoletka to absolutny majsetrsztyk! no i faktycznie dobrze zrobiłaś ,że bluzki nie sprzedałaś!, ale jeśli mogę mieć jedno zastrzeżenie to myslę, że pasowałby Ci pasek czarny, fajnie odcinałby bluzkę od spodni- poza tym jednym szczególikiem uwazam, że bardzo fajny zestaw!:)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;) //moja wyobraźnia nie ma granic, bo jak tylko spojrzałam na pierwsze zdjęcie to pomyślałam, że masz taką opaskę z czółkami :D haha :D Wracając do tematu - przedostatnie zdjęcie - baardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz Iza!! i te spodnie i torebka!!!!! cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw :)
    Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Rewelacyjne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula ma cudowny kolor i świetne połączenie :)
    zapraszam http://adulkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzeczka! wyglądasz przesłodko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog <3333
    obserwujemy ?
    ..............................
    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie wygląda genialnie ! <333333

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the colors! And the jewelry details are really nice) Bardzo slicznie!

    >'.'<

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi sie podoba, niby zwyczajnie, ale dodatki zmieniaja ta stylizacje w taka niecodzienna, świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, bluzka jest genialna, bardzo lubię żaboty, no i oczywiście bransoleta rewalacja, też mam z wężem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.