poniedziałek, 13 lutego 2012

czarne złoto

Nie, nie będzie to post o ropie naftowej...
Połyskująca, czarna bluzka występuje dziś w towarzystwie złotego tank topu, z przyczyn zarówno technicznych (za zimno na odsłanianie brzucha:) jak i estetycznych, bo uważam, że dobrze im razem. Kilka złotych dodatków dopełnia stylizację. Ma włosach mam pożądaną ozdobę z h&m i wielce możliwe, że gdy wrócę ze Szwecji, będę miała coś takiego na sprzedaż, monitorujcie zatem zakładkę "allegro".








Płaszcz - Bershka
Spodnie - Stradivarius
Buty - Stylowe Butki
Torebka - sh



14 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz..
    Nowa notka u mnie.:)) Masz ochotę to wpadnij.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. sama,sama :D
    bawię się w krawcową:)

    OdpowiedzUsuń
  3. love the leopard coat and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana cudownie wyglądasz i te piórka! ja już kupiłam swoja złotą gumkę w h&m, choc nie jest na zatrzask to tak czy siak jestem z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super spodnie i futerko ,pieknieeee!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaj, świetny outfit! Taki klasyczny, kurcze miałam przestać nosić czerni, ale mnie skusiłaś na powrót do niej ;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ten płaszczyk :) i jestem zadowolona że go kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne stonowane kolory, futerko cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty, buty, buty!
    Buty są genialne;pp.
    Zakochałam się w nich;).
    ***
    lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :) fajna masz spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyk jest cudowny , uwielbiam print cętkowy :) pozdrawiam ania i zapraszam na SilesiaStreetLook :)

    OdpowiedzUsuń
  12. AWWWWWWWWWWWWW ! PŁASZCZ POWALA NA KOLANA <3

    XOXO,

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM
    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    P.S DODAMY SIĘ DO OBSERWOWANYCH ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.