niedziela, 19 lutego 2012

DIY collar necklace

Dzisiejszy post na szybko, zdjęcia również. Wybaczcie mi ich jakość...
Mój piękny sweter z grubymi splotami dostałam pod choinkę od lubego i tak noszę go prawie codziennie. Cały, zresztą, dzisiejszy strój jest bardzo codzienny. No, ale przechodząc do meritum, chciałam wam przedstawić mój "samoróbkowy" naszyjniko - kołnierzyk, do którego wykonania zainspirowały mnie podobne produkty sprzedawane m.in. na romwe.com. Wystarczył filc, łańcuszek i kilka perełek, całkowity koszt to może 7 zł. Najbliższe dwa tygodnie spędzę w Sztokholmie, postaram się coś wrzucać na bloga, ale sami wiecie, różnie to bywa z czasem ;)



Sweter - Tally Weijl
Legginsy - Stradivarius
Buty - Deichmann
Naszyjnik - DIY

13 komentarzy:

  1. sweter rzeczywiście super, idealny na zimę. buty też bardzo mi się podobają, a kołnierzyk wygląda naprawdę dobrze

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny sweterek i fryzura!

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JAK ZWYKLE PRZEŚLICZNE ZDJĘCIA I PRZEŚLICZNA STYLIZACJA !!!

    ZAPRASZAMY DO NAS NA NOWĄ NOTKĘ :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am.html
    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am.html

    XOXO GURL !

    OdpowiedzUsuń
  4. sweitnei wygladasz;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sweitnei wygladasz;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sweitnei wygladasz;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko świetne, prześlicznie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNIE WYGLĄDASZ ! <3

    XOXO,

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM
    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    P.S DODAMY SIĘ DO OBSERWOWANYCH ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik - cudo!! :) Jestem wniebowzięta! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kołnierzyk jest uroczy :)

    Z pewnoscią tu jeszcze zajrzę :)

    zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga:

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.