sobota, 4 lutego 2012

D.I.Y. Poszarpany t - shirt

Właściwie mam jeszcze jedną poprawkę egzaminu, więc powinnam się uczyć, jednak jak na razie mam tego serdecznie dość, więc dzień dzisiejszy postanowiłam poświęcić czemuś innemu i tak oto zrobiłam porządek w butach, biżuterii i zajęłam się nowym projektem DIY, którego efekty możecie tutaj zobaczyć.








Obcięłam dolny szew koszulki, poszarpałam tył i trochę przód. Rękawy obcięłam, podwinęłam i jeden z nich także poszarpałam :) Z przodu wyrosły jej wąsy, nie bez powodu, zakrywają bowiem niechciane logo :)
Zapraszam was do obejrzenia filmiku na YouTube, jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat zrobienia tej koszulki ;)

Oraz na mój FANPAGE na facebooku  :)
Pozdrawiam !

10 komentarzy:

  1. zostawiłabym samo poszarpanie, bez tych wąsów ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tył fajnie wygląda ale to niezbyt ciekawy krój bluzki na takie "dziurawienie". Fajniejsza byłaby dłuższa bez bufek na rękawkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie wygląda, może wypróbuję na koszulce :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem te 'szarpania' na koszulce lepiej wyglądałyby na całej długości, ale i tak świetny pomysł! Podobne fasony widziałam nie tak dawno w Zarze !

    OdpowiedzUsuń
  6. Good post however I was wanting to know if you could write a litte more on
    this subject? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Thank you!

    My blog post :: コーチ 時計

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.