środa, 8 lutego 2012

Rękodzieło

Witajcie! W dzisiejszym poście chciałabym zapoznać was z moją obecną profesją. Otóż, nie wspominałam o tym, ale od grudnia pracuje w firmie zajmującej się wyrobem biżuterii. Firma nazywa się NANA Rękodzieło i jak na razie posiada jedno stoisko w Lubinie (dolnośląskie).
Postanowiłam dokonać swoistego "badania rynku" i sprawdzić, czy ktoś z was byłby zainteresowany kupnem naszych produktów w sprzedaży wysyłkowej. Poniżej pokazuję kilka zdjęć, więcej dodam w sobotę wieczór, utworzę w tym celu specjalną stronę, pod nagłówkiem, o nazwie NANA. Zachęcam was do polubienia mojego fanpagea, na którym prawdopodobnie nowości będą pojawiały się częściej, oraz do polubienia fanpagea sklepu, który co prawda dopiero raczkuje, jednak zachęcam do lajkowania, ponieważ, kiedy strona ruszy na dobre, najprawdopodobniej będziemy organizować konkursy ;)
 wsuwka do włosów - 3zł

 Bransoletka - 15zł (jest jeszcze na czarnym sznurku, w różnych wariantach kolorystyki kokardek oraz z różnymi ozdobami metalowymi jak: biedronka, serduszko, ważka, kwiatek...)


 Kolczyki z polskiego, malowanego drewna. Nie odbarwiają się i nie barwią skóry. 6 zł
 "Lustrzane" kolczyki z platerowanego plastiku. 6 zł
 Filcowy pierścionek, wełna czesankowa. Dostępny w wielu wariantach kolorystycznych. 6 zł

 
Piszcie koniecznie, co sądzicie o tej biżuterii:) Jeśli coś wam się spodobało i musicie to mieć piszcie na izus1991@wp.pl
POZDRAWIAM!!

3 komentarze:

  1. bransoletkaa. <3 Obserwuję i zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, bransoletka jest genialna:) intrygujący jest również ten filcowy pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.