piątek, 13 stycznia 2012

say nothing, see nothing, hear nothing

Nie lubię zdjęć na tle ściany, ale aura za oknem nie pozwala mi zrobić zdjęć bez płaszcza, więc nie mam wyboru. Na szczęście ściana w pokoju mojej siostry dodaje trochę "uśmiechu" domowym zdjęciom.
Na przekór złośliwym znowu mam na sobie jasny dół, który podkreśla grubość moich nóg (;D) i oversizeową górę, która zakrywa moje kształty. Niechaj pożywią się moim brakiem samokrytyki!









 Bluzka - Bershka
Spodnie - sh
Buty - NY
Zegarek - House
Pierścionki - NY, H&M
Klipsy - sh

25 komentarzy:

  1. pier**lisz i tak dobrze wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Ela:* też się sobie podobam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ;)
    zapraszam na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna biżuteria.!
    Zapraszam do siebie na rozdanie z novamoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka :D <3 Grube nogi hehe dobre sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka i pierścionki ...

    Pięknie ...


    Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania super nagroda - pierścionek ze stradivariusa na dwa palce .
    www.mibesito.blogspot.com

    Pozdrawiam .. <3 obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna koszulka i biżuteria :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie szukam takich niezbyt wysokich szpilek w szpic ! zazdroszczę więc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba D:
    na 100% będę wpadać częściej :D
    aa i oczywiście obserwuję :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta bluzka. Przez ten połysk jest nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, tez mam te buty;D bardzo podoba mi sie bluzka i pierscionki;)) i zazdroszcze koloru wlosow, jakos nigdy mi nie chca takie wyjsc;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Meeega pierścionkiMoże się poobserwujemy? Tak więc zapraszam do mnie http://karo-just-me.blogspot.com oraz do polubienia mnie na Facebooku. Pozdrawiam. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pierścionek ;]
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie :P
    http://littlefestgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ta bluzka :) chciałam ją kupić, ale już nie było rozmiaru... mam taki sam zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka jest super. Czesto zagladam do NY ale tego pierścionka z lezącym kotem/łasicą nie widziałam-sliczny

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna modelka za 3,50!

    http://loczer.blogspot.com/
    http://zbiorbzdurcsm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. przestań, zgrabna z Ciebie dziewczyna :) fajne szpile.

    OdpowiedzUsuń
  19. niby zwyczajnie, a coś jest;).
    Świetny ten złoty pierścionek;D.
    Będzie mi bardzo miło jak rzucisz okiem na moje stylizacje, zapraszam;).
    Ps: Obserwujemy?;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.