poniedziałek, 9 stycznia 2012

wyprzedaże

Korzystając z weekendu, który musiałam spędzić we Wrocławiu (którego szczerze nienawidzę), wybrałam się na zakupy wyprzedażowe. Na szczęście Pasaż Grunwaldzki dokładnie wiedział czego potrzebowałam i wszystkie sklepy, które chciałam odwiedzić umieścił obok siebie. Niestety, strona Zary oszukała mnie po raz kolejny i spódnica, która była tam przeceniona w sklepie wciąż kosztuje 129 zł (a ja jako zagorzały dusigrosz nie zamierzam nosić tiulowej szmatki wokół bioder, za takie pieniądze!). Udało mi się kupić dwie zaplanowane rzeczy i dwie przypadkowe. Buty kupiłam wcześniej w centrum handlowym w pobliżu mojej miejscowości. 


 Dzianinowa bluzka Bershka - 44,90zł z 99,90zł


Klasyczne, czarne szpilki NY - 34,90zł z (chyba 89.90)


Koszulka Stradivarius - 39,90zł z 59,90zł


Kimono wiązane H&M  - 20 zł ze 149 zł



 Zegarek House - bez wyprzedaży, 14,90zł


9 komentarzy:

  1. zegarek zdecydowanie mój kolor i typ :D szpilki tez fajne (cena szczególnie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cena szpilek fajna :D a co do szpilek to w Carry z 159 na 59 są wyprzedaże :P

    zapraszam do siebie :*
    painted-sheet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna ta koszulka ze stradivariusa!

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że zakupy udane ;)
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. to widać udane zakupy ;) tę pierwszą bluzkę też bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też się zaopatrzyłam w to kimono:) świetne szpileczki!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.