sobota, 31 grudnia 2011

szczęśliwego nowego roku!

Witajcie!
z Całego serca życzę wam wszystkiego dobrego w nowym roku, wspaniałych modowych inspiracji, cudownej zabawy i spełnienia marzeń.
Ja w tym roku spędzam wieczór na rynku we Wrocławiu, nie mieliśmy planów i jest to spontaniczny wyjazd. Będę tam po raz pierwszy w sylwestra :)
Postanowiłam mimo wszystko ładnie się pomalować i ułożyć fryzurę, w końcu to noc sylwestrowa!



 tak, tak na powyższym zdjęciu mam jeszcze spodnie od piżamy xD
Edit:
Zapraszam was na bloga Pauliny, gdzie możecie wygrać fajne akcesoria kosmetyczne formy Donegal!

12 komentarzy:

  1. ojejku jak ładnie wyglądałaś! makijaż i fryzurka! spontaniczne wyjazdy są najlepsze, nana!
    a pozatym strasznie ładna jestes :*


    ładnie tu masz i wogole, podoba mi się. zapraszam do mnie i.. dodamy? :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznotka! makijaż mega, fryzurka również:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądałaś, cudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. great make up...i invite you to visit my blof and if you like to follw me from google friends, and i will be happy to folw you.Kiss kiss from Italy
    A_C'est moi

    http://www.lamodeouicestmoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż superr ;) zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś! Bardzo Ci pasuje ten kolorek włosów!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie jakbys jeszcze zrobila moze filmiki z roznymi fryzurami :) lubie patrzec na ciebie, swietny styl!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dziękuję:) może coś zrobię, jak na razie na moim kanale yt jest jeden filmik z fryzurą:) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny makijaż.


    zapraszam do mnie:
    http://zainspiroowana.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.