piątek, 9 grudnia 2011

marynara: odsłona II

Klasyczną marynarkę każdy mieć musi, to sprawa oczywista! Moja, chociaż z drugiej ręki, służy mi już rok i cały czas się sprawdza. Sukienka o kroju oversizeowym nie przemawiała do mnie na początku, ale chyba się do niej przekonam. Szkoda, że nie widać dokładnie wzoru na niej.
Na co dzień koturny zamieniam na biker bootsy, bo te pierwsze, chociaż robią mi nogi długości... no względnie długiej, nie są zbyt wygodne... ;P (A tak w ogóle, to jest 9 grudnia, a ja noszę buty z odkrytymi palcami ;O). Ładnie, nie ładnie? Zmarzłam cholernie, w oczy mi wiało (dlatego takie małe), więc proszę o docenienie mojego "poświęcenia".





 Elvis :D




Płaszcz - zwykły sklep
Buty - allegro
Sukienka - H&M (sh)
Marynarka - Sh
Pierścionek - DIY
 

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna sukienko-tunika!

    http://whoiscaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. buty <3

    www.jessicajersey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sluchaj moglabys kiedys wstawic filmik albo cos z tym jak sie malujesz? albo jak podkreslic oczy czy cos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się buty i pierścionek, słodziutki jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy: postaram się, jednak nie jestem najlepsza w montowaniu filmików :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjecia !!!! piekna stylizacja!!!
    Świetny blog- z przyjemnoscia obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz. Bardzo podobają mi się Twoje buty i marynarka. Całość fajnie wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tej odsłonie, bardzo Cię wyszczupla ten strój, zapraszam także do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzisz, jednak potrafisz sie ubrać i fajnie zestawić ze sobą ubrania. Pierścionek jest supeer ale gdybyś wprowadziła jeden jakiś fajny motyw do tego stroju bo jest nudny. ale lepiej tu wygladasz niż w tych o dwa rozmiary za małych szortach.

    Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.