wtorek, 29 listopada 2011

prosta elegancja

Ci, którzy regularnie odwiedzają mojego bloga wiedzą, że mój styl jest bardzo różnorodny. Nie zawsze przyjmuję wszystko co przynosi nam obecna moda. Z tego względu, dopiero teraz pokazuję wam bluzkę w mega modny wzór gwiazdek, mając nadzieję, że w tym tygodniu będzie to jeden z niewielu blogów, na którym owy wzór widnieje ;P
Co do dżinsów, znacie je już i wiecie jakie mam podejście do takich spodni. Każdy, absolutnie każdy musi mieć przynajmniej jedną parę. Ja mam dwie i często ratują mnie z tak zwanej opresji.


 Bluzka - NY
Marynarka - Sh
Dżinsy - New Look
Buty - StyloweButki
Torebka - NY




7 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) Też lubię motyw gwiazdek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję.

    jak zwykle świetne buty! jak zwykle zazdroszczę. A co do motywu gwiazdek to warto zobaczyć nową kolekcje Dolce and Gabbana, pełno gwiazdek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarujący zestaw, makijaż umiesz robić bardzo ładny:))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne buty :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz na tych zdjęciach! :) super zestaw i makijaż ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja i tak powinnaś sie czesać a nie upinać włosy do góry , wtedy twoja buzia jest znacznie puszysta. Tak jest dobrze wkońcu !!!
    Coś te spodnie ciągle masz za małe nie ładnie się marszcza kup o jeden rozmiar wieksze uwierz przy twoich masywnych udach taki mały fason jest nie dobry.

    Pozdrawiam K .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.