poniedziałek, 21 listopada 2011

fur vest

Wciąż kaszlę tak, że wydaje mi się, że wypluję płuca, jednak wystarczająco już zaniedbałam bloga, nie mogę sobie pozwolić na kolejny tydzień nieróbstwa.
Jadąc dzisiaj na zdjęcia byłam przekonana, że nic nie wyjdzie, niebo zasnuły szaro - bure kłęby chmur (bardziej właściwie przypominające dym), jednak w drodze zaskoczyło nas słonko wyglądające z szarej otchłani. Wybraliśmy, zatem, pośpiesznie miejscówkę i oto udało nam się popełnić kilka fotek. O kamizelce myślałam już od dawna, ale kiedy ją kupiłam, nie jestem do niej w 100% przekonana. Pożyjemy, zobaczymy. Może mnie oświeci, wymyślę z nią milion zestawów i nie będę mogła się z nią rozstać.
Aha! nie wiem czy to widać na zdjęciach, ale mam matowy lakier na paznokciach. No, właściwie zwykly czarny pociągnięty matowym top coatem ;) No i jeszcze czapka ma rażąco, jadowity zielony kolor, ale oko aparatu tego nie widzi...






 Kamizelka - Mohito
Spodnie - H&M
Buty - MiniMaxi
Torebka - Tally Weijl
Czapka - glovestar.pl
Kolczyk - Charlotte Rouge

Edit: 10 000 odwiedzin! <3<3<3

FANPAGE LUBIĘ CZERŃ

29 komentarzy:

  1. świetna stylizacja! mega fajna czapka! masz bardzo oryginalny styl - dodaje do obserwowanych i zachęcam do obserwowania mojego bloga jeśli ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna czapa i spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zmieniłabym torebkę na jakąś większą i byłoby mega <3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba!!!Fantastycznie wygladasz, a czapa jest obled!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kamizelka i spodnie są swietne.

    OdpowiedzUsuń
  7. O dawno nic nie dodawałaś stęskniłam się ;d stylizacja świetna <3 Bardzo fajne spodnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw. buty extra. futrzak wygląda świetnie z tą kurtką

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pokochałam Twoje spodnie! Są w 100% w moim stylu i guście, zestaw cały mi się bardzo podoba :)


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio ciągle natykam się na futrzane kamizelki i jakoś się temu nie dziwie, bo są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. thanks for comment ;) I love your hat and trousers :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędna czapka, masz mega dobre look'i!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jesteś + świetny outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor czapki :) i super kolczyk!

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczny look ;)
    zapraszam do mnie :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. SUPER POŁĄCZENIE KURTKI Z FUTRZANĄ KAMIZELKĄ! :)
    BĘDĘ DODAWAŁA WIĘCEJ ZDJĘĆ NIEBAWEM :) POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super! ta na pozór nie pasująca czapka dodaje tej stylizacji dużo życia:) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz fantastycznie! Masz bardzo oryginalny look:)

    OdpowiedzUsuń
  19. great and funny style!
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna czapka i ciekawy kolczyk ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Baaardzo Ci fajnie w takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super, bardzo mi się podoba, w moim stylu :) czapa bombowa

    OdpowiedzUsuń
  23. O mój boże ! chyba najgorzej dobrane ciuchy jakie masz na swoim blogu. nic nie pasuje do siebie. Czapka do wyrzuceniac odrazu jest nie pasuje ci ona, kamizelka fajna i kurtka też , spodnie fajne ale nie do teggo stroju za dużo tu wszystkiego . Buty obciachowe . Wygladasz jak dziecko lasu bez obrazy .
    Pozdrawiam K.
    Nie spisałaś się tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.