piątek, 16 grudnia 2011

Video!

Witajcie!
W ostatnich postach dostałam kilka pochwał odnośnie mojego makijażu, a także prośbę o zrobienie filmiku instruktażowego. Dla moich czytelników wszystko ;)
Jest to mój pierwszy filmik z mejkapem, wiem, że nie jest idealny, ale bardzo się starałam :)
Zmienił się także nieco wygląd mojego bloga, mam nadzieję, że się wam spodobał :)
Jeśli wam się podoba, to proszę o komentarze i subskrypcję, a jeśli nie macie konta na YT, to komentujcie tutaj ;) Pozdrawiam:*

11 komentarzy:

  1. no i końcu wiem co i jak :D Poza tym miło Cię zobaczyć, bo na tym Poznańskim wygnaniu zapominamy pomału jak wyglądacie nie wspominając już o Ś-nawie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie prezentujesz się przed kamerą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie tak Cię usłyszeć :P :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe jak napisała moja poprzedniczka, fajnie cię usłyszeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to dobrze że nie Castel bo mam nie miłe doświadczenie z Panią włąścicielką;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pochodzę z podkarpacia - Jarosław :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jak fajnie ze dodalaś ten filmik <3 ! ;d świetny makijaż ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze miałam problem ze smokey eyes, teraz w końcu się odważę ;
    Dobry turtorial! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Film mi sie nie podoba nie widac makijażu wcale i nie potrafisz się wysławiać .
    Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.