czwartek, 29 grudnia 2011

jumper!

Witajcie! Wiem, że ostro zaniedbałam bloga, ale niedawno zaczęłam pracę, czas zajęły mi też przygotowania świąteczne. Pogoda także średnio pozwalała na robienie zdjęć, zawsze robiliśmy je telefonem, a do tego potrzeba było mega dobrego światła. Kupiłam jednak aparat, który nie jest aż tak wymagający, ma dość duży obiektyw i wychwytuje nie źle światło, więc mam nadzieję, że teraz mój blog "ruszy z kopyta" (no chyba, że sesja mnie zniszczy...;) Nagrałam kolejny filmik z mejkapem, zachęcam do komentowania :)
Zostawiam was ze zdjęciami dzisiejszego stroju, w którym główne skrzypce gra gruby sweter z lumpeksu. Nie jestem co do niego przekonana, postaram się go może jakoś przerobić...
No i jest jeszcze moja nowa perełka, torebka od Prady, którą kupiła mi siostra (w sh oczywiście) za bezcen, a jest w ogóle nie zniszczona, w dodatku ma zapięcie na kłódkę, więc nikt nie wyjmie mi z niej portfela w zatłoczonym autobusie!






 sweter - Zara/sh
spodenki - DIY
buty - Stylowe Butki
torebka - Prada
płaszcz - NN
biżu - H&M, Charlotte Rouge

 Mój filmik :


11 komentarzy:

  1. Ale swietna torebka ! Masz chyba jakis super swietny lumpeks ; )) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. masz świetnego bloga ;)
    naprawde b. mi się podoba!
    obserwuje i zapraszam do sibie kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki ;)no cóż to było pierwsze użycie, zobaczę jak sprawdzi się później ;)
    uroczy set!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twój styl <3 Świetny ten sweter, a twoja siostra naprawdę znalazła niezły łup! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka to naprawdę udany zakup, bardzo podobają mi się szorty :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter, szorty, kolczyki i torba są genialne. Całkiem w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ty masz kobiecą figurę :* sweter super, ale szorty również są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, chyba sama skuszę się na białe rajstopy :) Piękny makijaż :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. dodatki są super
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie masz grube nogi nie powinnaś chodzić w az takich krótkich spodenkach lepiej byś wyglądała w czarnych badz granatowych rajstopach.
    Widać ze spodenki sa o dwa rozmiary za małe. Źle dobrałaś bluzkę przy swojej figurze , nie jesteś chuda osoba wiec nie czesz się do góry bo to cię pogrubia na buzi. buty i torba sa ładne. kolczy fajnie wyglada. Zrezygnuj z tych małych spodenek i dobieraj bardziej kolorystycznie ubrania, bo w tych ciuchach zanikły twoje biodra i nie widać proporcji.

    Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi się podoba i nie mam kompleksów! jakby spodenki były za małe o dwa rozmiary to bym się w nie nie zmieściła *.* Ciekawe jak Ty wyglądasz...?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.