poniedziałek, 26 września 2011

Stylowe "Lity"

Model butów JC Lita spodobał mi się od samego początku, jednakowoż w związku z brakiem funduszy na owe, mogłam tylko do nich wzdychać. Aż do sierpnia, tego roku, kiedy to StyloweButy.pl zaproponowały tani odpowiednik butów. Od razu wiedziałam, że będą moje, czekałam na nie prawie dwa miesiące. Są bardzo wygodne, mimo wysokości (chyba najwygodniejsze obcasy jakie mam), solidnie wykonane i czuję się w nich świetnie!
Dzisiejszy zestaw stworzony został w hołdzie prostocie. Dobra para dżinsów to najlepszy przyjaciel dziewczyny :) Czuję, że ten outfit, pomimo swej niedorzecznej prostoty, wyróżnia się przede wszystkim "luźną elegancją", wielozadaniowością i "pasuje do trendów". Żeby nie było zbyt nudno, upstrzyłam odzienie fikuśną, połyskliwą biżuterią (z którą także nie chciałam przesadzić). Mejkap "pięciominutowy". Zresztą i tak wyszło na wierzch moje guzdranie się i stąd to słabe światło, zwyczajnie nie zdążyliśmy ;P
Co wyszło to wyszło, nie jest najgorzej, tak myślę. Oceńcie proszę same :)







Bluzka - KappAhl %
Spodnie - sh/h&m
Buty - StyloweButy.pl
Torebka - sh
Kolczyki - Glitter
Pierścionek - Katherine.pl
Zegarek - Pierre Lannier
Wisiorek - NY
Pasek - SH

Biorę udział w konkursie u http://patriciasanta.blogspot.com/!!

25 komentarzy:

  1. ja też wzdycham do Lit, akurat jak mozesz zauwazyc na moim blogu zastanawiam sie nad jednymi:) ile cm mają Twoje? dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądasz :)
    Buty najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, 'lity' na Tobie wyglądają rewelacyjnie, no i uwielbiam Twoją torebkę i paseczek!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)
    Całość bardzo mi się podoba :)
    Ogólnie tego typu butów nie lubię, ale jesteś pierwszą dziewczyną do której pasują.

    OdpowiedzUsuń
  5. również wzdycham do Litów i również rozważam zakup takich oto ich odpowiedników, widzę coraz więcej opinii, że są mega wygodne, więc chyba też się skuszę;) świetna bluzka i wisior!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zamówiłam na wholesale-dress.net w kolorze wina <3 już się ich nie mogę doczekać <3 :)
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. W butach się zakochałam!! <3 wyglądasz w nich szałowo dosłownie :]

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny top i Lity! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam wszystkie piórka więc naszyjnik bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kolor Twoich włosów! :) Lity świetne, niby prosty zestaw ale dzięki świetnym dodatkom i tak ekstra :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. te laski są piękne, bo są wyretuszowane, amy jesteśmy piękne bez Photo Shopa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo prosty outfit ale ma to coś w sobie i zwraca na siebie uwagę, like it! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak jak mówisz - luźna elegancja:)
    moim zdaniem, wszystko wygląda super i jest ze sobą zgrane. Nie mówiąc już o tym jak wspaniałe są Twoje buciki!
    Miałam w tym roku kupić Lity, ale oczywiście masa wydatków związanych ze studiami mi na to nie pozwoliła:(
    kupiłam koturny, ale niestety nie mogę w nich chodzić za długo, bo bolą mnie od nich nogi :(
    serio "lity" są takie wygodne?:) może i ja sobie takie sprawię? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze chcialam pojechac do Szwecji, uwielbiam ten kraj,ich styl,modę,wystrój wnętrz itp;) a że byly tanie loty na wizzair to wybralam sie na 5dni.Bylam w Malmo, a jednego dnia zrobilam wypad do Kopenhagi.Te miasta laczy tylko most a to juz inne panstwo,fajna sprawa;) tak,tak, legginsy sa z giny.sa genialne! i do tego mieciutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty, torba - super ;)
    badzo fajnie wszystko dograłaś ;)
    pozdrawiam oraz zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. te buty, marzenie :)
    a na wyprzedażach nic nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. slyszalam;) tak sie zauroczylam ze jesli znajde prace w Sztokholmie to z checia w wakacje tam wyjade;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, prosty, ale naprawdę przykuwający wzrok. Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jak ładnie ;))
    Kocham torebkę i buty...
    Mmmm uwielbiam <3
    świetny blog
    Obserwuję i licze na rewanż .
    a-szafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ejjjjjj sexiii :D
    swietna torebka oddawaj :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.