piątek, 2 września 2011

Rewolucja w szafie

Witajcie:)
Dzisiejszy post jest trochę inny niż zwykle. Wczoraj postanowiłam zrobić generalne porządki w szafie. Nie było lekko, trwało to kilka(?) godzin. Naukowcy od lat przekonują nas, że w porządku i czystości lepiej człowiekowi się żyje, postanowiłam w końcu w to uwierzyć. Należy nadmienić, iż jest straszną bałaganiarą, ale również sentymentalną osobą, więc... "to dostałam, tego nie wyrzucę, to może jeszcze kiedyś założę...". Uwierzcie, długo zbierałam się aby uporządkować ubrania i tak: część z nich spakowałam do torebek i schowałam "może mi się kiedyś przypomną" z resztą, nie raz przekonałyśmy się, że moda powraca co kilka sezonów, później żałujemy wyrzucania ubrań. Część wsadziłam do kontenera PCK, kilka "szmatek" wywaliłam, kilka mam na sprzedaż (ale o tym innym razem ;). Postanowiłam dla Was udokumentować moje zmagania z szafą. Przepraszam za jakość zdjęć, nie wiedziałam gdzie zapodział się aparat, więc zrobiłam je telefonem :)

Oto zdjęcie mojej szafy przed:
Zacisk wieszaków, ogólny brak organizacji
Najpierw wywalenie ubrań z górnej półki...
Następne na podłogę trafiają ubrania z wieszaków ;)

W trakcie pracy. W torbie znajdują się rzeczy "do schowania".

A tu już uporządkowane kolorystycznie ubrania na wieszakach. Wiem, że może to wyglądać jakby było ich wciąż za dużo, ale zaręczam, jest o wieeele więcej miejsca w szafie:)

Na górnej półce torebki, chusty, apaszki, kilka koszulek, które mają za duży dekolt aby znaleźć się na wieszakach ;)

 Na dole kilka par butów, skrzynka z koralikami i narzędziami do robienia biżuterii i pudełko z "pierdołami"


Jestem z siebie bardzo zadowolona, zwłaszcza, że lubię kiedy ubrania poukładane są według jakichś zasad :)
A wy? macie bałagan w szafach? Łatwo przychodzi wam pozbywanie się ciuchów?


Nie zapomnijcie o GIVEAWAY'U KLIK
w którym możecie wygrać biżuterię Glitter:)

10 komentarzy:

  1. mam bałagan i ciężko mi się ciuchów pozbywać ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też robiłam niedawno proządki w szafie, dokładnie wczoraj :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... uwielbiam mieć porządek w szafie ale niestety w szafie oprócz ciuchów muszę mieścić jeszcze mnóóóóstwo innych rzeczy, więc jest zwyczajnie za mała więc ciuchy są wszędzie, a porządek się długo nie utrzymuje.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam , w mojej szafie wszystko poukładane od dawna kolorystycznie ;) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w szafie są dość duże półki, wiec każda część garderoby ma osobną półkę. Poukładane są od najcieplejszych rzeczy do bokserek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi pozbywanie sie ciuchów przychodzi za łatwo!:P moja szafa jest w kolorystycznym porządku i znajdują się w niej tylko sztuki które noszę. Resztę przechowuję w dużych ikeowskich kartonach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio zrobiłam porządek :)
    a zazwyczaj gdy nie mogę czegoś znaleźć to wyrzucam wszystkie rzeczy na podłogę a potem wpycham je byle jak :) ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nono rewolucja niezła;d
    mycolorvogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze jak robię porządek wszystko wywalam na podłogę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. adwokat rzeszów - dobry adwokat rzeszów i okolice

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.