niedziela, 4 września 2011

kolorofon !

Witam!
Dzisiejsza stylizacja została stworzona na potrzeby konkursu organizowanego przez Stylio, "Zarażam kolorem".
Mam szczerą nadzieję, że was zarażę ;p. To pierwszy konkurs ze stylizacją, w którym biorę udział, wcześniej się wstydziłam ;) Nie jestem najlepsza w łączeniu soczystych kolorów, ale z tego zestawu jestem bardzo zadowolona :) A wam jak się podoba? Aha! I moj ukochany też zaraża kolorem ;) (chyba nawet bardziej niż ja;) Jeśli chcecie mi pomoc i macie konto na Stylio to proszę o wasze głosy na MOJĄ STYLIZAJCĘ!:)










  
Narzutka, spodnie, pasek - h&m
Tank top - NY
Buty - @
Torebka - SH
Oksy - Primark
Kolczyki - prezent
Sikor - prezent<3


Przypominam wam o konkursie, w którym możecie wygrać biżuterię wartą prawie 160 zł! 

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.