czwartek, 15 września 2011

przekroj chronologiczny przez kolory na głowie Czarnolubnej

Witajcie :)
W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić jak, wraz z upływem lat zmieniał się mój gust fryzjerski :)
Wiele osób nie wierzyło mi kiedy pisałam komentarze o dziwacznych kolorach na mojej głowie, postanowiłam więc jeden post poświęcić w pełni publicznemu upokorzeniu siebie i zaprezentować wam stare zdjęcia. Z żalem stwierdzam jednak, że nie wszystkie etapy "fryzurowego szaleństwa" uchowały się na moim dysku, postaram się to jednak uzupełnić opisem :)
Tak więc :
supernatural, moje włosy bez kropelki farby (ok klasy I gimnazjum) Zdjęcie całkiem idiotyczne, za to mam się dzisiaj z czego pośmiać :)
Następnie wzięła mnie ochota na ufarbowanie góry na blond, natomiast spodu i grzywki na ciemny brąz. Niestety musicie uwierzyć mi na słowo, gdyż takim zdjęciem akurat nie dysponuję.
Później przyszła pora na spokojny brąz.
Potem zapragnęłam zaszaleć i położyłam na włosy fiolet (słabo to widać akurat na tym zdjęciu)
Były to wakacje, ciągle gimnazjum.
Następna w kolejce była czerwień, która tuż przed liceum znalazła się na moich kłaczkach.
W wózku skradzionym z Tesco (na imię mu było Jędrek)


 Później kolor stonowałam do czekoladowego brązu.
W II klasie liceum przyszła pora na blond. W poniedziałek byłam brunetką, we wtorek nagle blondynką (mam świetną fryzjerkę) zrobiłam więc niezła furorę. Nie mam zdjęć w nieskazitelnym blondzie, mam natomiast takie:
Jak widać zwykły blondzik szybko mi się znudził ;)
Później były wariacje na blondzie właśnie, m.in czarny spód, przedłużanie, golenie boku:


 Znowu róż na grzywce...

Okej, skończyłam liceum. Idę na studia, pora na zmiany :)
Zacznijmy oczywiście od włosów, znów stałam się brunetką.
Po tym kroku długo nie farbowałam włosów. Kolor się spłukał i dał łatwo rozjaśnić, zrobiłam więc ombree.

Nuda. Pokolorowałam więc końcówki:
Jednak kolor szybko się spłukał, teraz końcówki nadal są jasne, ale od nasady włosy ufarbowałam na czerwono :)
W przyszłym tygodniu pozbywam się blond końcówek na rzecz krwistej czerwieni:)
Jak widzicie, nie mogę zbyt długo wytrzymać bez zmian. Myślę, że wariacje na włosach rekompensują mi nudę w moim małym miasteczku ;) heh. Tak czy siak, kobieta zmienną jest a co nad bardziej rozweseli niż nowa fryzura? Mnie chyba tylko nowe buty :P
Pozdrawiam :*




19 komentarzy:

  1. Twoje włosy przeszły wieeeele ;) ale w takim kolorku jak masz teraz jak najbardziej Ci d twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...skoro tego było! ;) Ale bardzo ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ło, no to masz odwagę dziewczyno! :D moje włosy od 21 lat nie zmieniły koloru, bo zawsze brakowało mi na to odwagi :D najlepiej wg mnie wyglądałaś na 4 zdjęciu od dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow !
    strez miany i troche ich było !
    ale zawsze wyglądałąś inaczej i świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurwa przebilas nawet mnie z tym farbowaniem hahahah a ja myslalam ze mialam wszystko na glowie hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalałas z włoskami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. było trochę tych kolorów i we WSZYSTKICH Ci bardzo ładnie! zazdroszczę, mało kto tak ma:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się boję tak eksperymentować z włosami,podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super ogląda się takie przemiany! :) wg mnie w każdym kolorze Ci dobrze :) i w każdej zaprezentowanej fryzurce :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak ładnie ;))
    W ciemnych włosach było Ci zdecydowanie lepiej
    świetny blog
    Obserwuję i licze na rewanż .
    a-szafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. łoooojejuu ! fascynujące ! ;D

    ja jeszcze mam czas na takie eksperymenty a Ty mi się w blondzie chyba nei podobasz ;P brąz rządzi ! ;)

    ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Ty jesteś zwariowana z tymi fryzurami :D Super gratuluję i zazdroszczę odwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. :))) jakbym widziała siebie... ale słusznie, jeśli chodzi o włosy, to moje motto brzmi "i tak odrosną" więc zawsze byłam skora do eksperymentowania!

    pozdr. AL

    ps. najlepiej Ci w brązach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. W ciemnych zaraz sprzed studiow Ci przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.