wtorek, 4 października 2011

white stripes

Październikowa pogoda jest tego roku piękniejsza niż ta w lipcu. Niby liście żółkną i opadają, a po ziemi walają się stosy żołędzi i kasztanów, jednak na termometrze wciąż ponad 20 kresek... ehh... ciekawe, zatem jaka zima nas zastanie? Pewnie będzie trwała do czerwca...
Korzystając z owej pięknej pogody, noszę się jeszcze swobodnie, unikam szalików, apaszek, kurtek i swetrów. Stylizacja prosta, luźna, powiedziałabym nawet, że lekko niedbała, nieprzemyślana. A jednak czuję się w niej wyjątkowo modnie :) Są i paski, są złociste metaliczne trampki, jest futerko, są nieśmiertelne dżinsy. Coraz częściej myślę sobie, że prostota "robi robotę", że nie muszę nosić jakiś przekombinowanych ciuchów i masy pierdół, dodatków, aby wyglądać "na czasie".
Tak się ubieram na co dzień. O!








Spodnie - New Look
Bluzka - Gina Tricot
Torebka -SH
Kita - H&M
Trampki - Tesco

Na koniec jeszcze mam przyjemność pokazać wam wczorajszy zachód słońca nad moim miasteczkiem. Zdjęcie nie oddaje w pełni jego piękna...


Od dzisiaj możecie mnie POLUBIĆ NA FACEBOOKU :)
Bardzo serdecznie zapraszam was do lajkowania :* jesteście mi potrzebni!! <3

29 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! cudownie to wszystko razem wygląda :)
    a jeśli chodzi o współpracę z firmami - piszę do nich maile :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łojej. świetnie . a koczka jak tworzysz ? ja też zawsze robie ale to taki poplątaniec batdziej. nie mg jakoś upiąć fajnie. mam włosy dość długie zapraszam z odp do mnie . ooldzon.blogspot.com ;)

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Najprostsze zestawy są najwygodniejsze, a zarazem nieprzekombinowane :) Wyglądasz prześlicznie. Urzekły mnie twoje spodnie są po prostu świetne! Stylizacja mega. Zapraszam do siebie u mnie nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kity do torebek :) zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kita najlepsza :) Sama mam do niej słabość :D Ogólnie zestaw bardzo udany :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  6. super bluzka! i zazdroszczę torebki z sh, ja dziś kupiłam w sh czapkę z kitą, wiadomo po co :D teraz będę miała breloka. Nalepki na paznokcie (jedna paczka, 16 naklejek) to 29zł ale w sephorze była promocja że kupując 2 rzeczy, 3 gratis :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo fajnie wyglądasz :) lubię pasiaste rzeczy. Boskie buty! :) A na fb polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna koszulka i fantastyczne trampki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się twój kolor włosów jak i outfit. Też często stawiam na wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tego koczka<3
    świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki kochanie za odwiedziny :) Ależ Ty jesteś śliczna !
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kok!!!!
    Bociki są bardzo fajne i w ciekawym odcieniu:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wszystko połączyłaś. Ostatnie zdjęcie super!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. super sceneria i zdjęcia :) podobają mi się metaliczne trampki i bluzka. obserwuję :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super sceneria i zdjęcia :) podobają mi się metaliczne trampki i bluzka. obserwuję :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny pasiak z dodatkiem brązu :D:D super

    OdpowiedzUsuń
  18. prosty zestaw a jaki efektowny! to lubię!


    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz super kolor włosów! ogólnie podoba mi się bardzo, plus ładna z ciebie dziewczyna ;p dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zestawienie świetne! :)
    a torebka z futrzastym ogonem - BOSKA! :)
    Pozdrówki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie! Uwielbiam pasiaki! Wpadły mi w oko też Twoje trampki =D

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepszy pasiak jakiego widziałam od dłuuugiego czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny luzny outfit! I genialny kok!! Musze w koncu nauczyc sie takie robic! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja:3 Śliczny koczek. Proszę zdradź mi jak go zrobiłaś:) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga http://kreatorkawlasnegozycia.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło jeśli dodasz się do obserwatorów:3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny zestaw. Kolor włosów masz cudoowny <3
    zapraszam do mnie http://ciao-asia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. widoczek na parkingu cudowny outfit luzikowy supcio

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.