poniedziałek, 10 października 2011

biały czasem też...

Witajcie :)
Lato jesienią się już skończyło, przynajmniej na dolnym śląsku.
Nie martwię się tym za bardzo, póki nie spadnie śnieg i pociągi przestaną jeździć ;)
Jak na razie radośnie wyciągam z szafy pelerynkę i szaliczki :)
Zdjęcia z dzisiejszego posta zrobiłam w zeszły czwartek - ostatni ciepły dzień i chociaż moja szafa pełna jest czerni, raz na jakiś czas pozwalam sobie zabłysnąć delikatną, kobiecą bielą. Tym razem ową niewinność przecinają z przepychem złote paski, które, w owej konfiguracji są łaskawe dla mojej sylwetki o wiele bardziej niż te poziome. Na buty będziecie skazani często tej jesieni, są bowiem moimi ulubionymi na tą chwilę<3. Kostki ogrzewają mi karmelowo - popielate getry, relikt czasów mojego "bycia tancerką".


Wiele z was pytało mnie o koka z OSTATNIEGO POSTA, obiecuję zatem, iż umieszczę jutro na FEJSBUKU tutorial do zrobienia takowego, wraz ze zdjęciami, zatem zachęcam do polubienia: KLIK







Sweterek - H&M (SH)
Legginsy - Cubus
Botki - Stylowe Buty
Torebka - już wam dobrze znana, SH ;)
Kolczyk - Charlotte Rouge
Getry - nie pamiętam :O
Pierścionek - NY
Bransoletka - Plaza Italia haha ;)

Zmieniłam ostatnie zdjęcie:) sama je przerobiłam, może nie jest idealnie ale efekt mi się podoba :P:P

25 komentarzy:

  1. uwielbiam pomarszczone skarpetki wyciągnięte nad buta ;d
    bardzo podoba mi się zestaw :)



    http://szaroscgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjecia!! i co wygodne te buty?? szczeze:p

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne wg mnie ! czekam na kokaa ! ;)
    ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnaaaaś < 3 . !
    A buty masz maagicznee ; )


    Jestem wtrakcie pisania nowej notki proszę o skomcianie jej poteeem < 3 . !

    http://diary-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie ten ogonek przy torebce

    u mnie na blogu rozdanie z HEAVY CROSS, zapraszam! :)

    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no moje takie wiesz wygodne ale nie na daleki spacer no i nie sa tez takie wysokie jak twoje :p

    OdpowiedzUsuń
  7. buty boskie :) oczywiście cały zestaw bardzo fajny :) pozdrawiam :* i obserwuje :)

    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie! Szczególnie spodobały mi się buciki i sweter :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się to połączenie z getrami :)
    i kolczyki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz i masz super figure! pozdrawiam i zapraszam do siebie może spodoba Ci się oferta sklepu przedstawiona u mnie w poście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. love your boots, you look gorgeous xx

    OdpowiedzUsuń
  12. buty doskonałe :) super set!!

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie to wygląda z tymi skarpetami!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładnie:-) Twoja bransoletka i pierścionek są super! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny ten pierścionek;]
    zapraszam Cię do mnie na konkurs;]

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz, mnie ostatnio zaczęły mocno korcić czerwone włosy, ale sama nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite są te buty. Pierścionek równie fajny.

    http://nietuzinkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udany zestaw ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierścionek, buty, torebka,
    w ogóle świetnie wyglądasz! :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny outfit, wielbie twoje buty <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.