niedziela, 23 października 2011

kołnierzyk, pelerynka...

Jesień w pełni i nie wiem jak wiele z was mnie znienawidzi za to oświadczenie, ale nie mogę się już doczekać zimy! Uwielbiam śnieg, chociaż nie uprawiam sportów zimowych ;)
Lubię też jesienne spacery i dzisiejszy outfit jest właśnie przypadkowym owocem spaceru ;)
Kołnierzyki są w modzie, pelerynki także, ja mam dwa w jednym już od marca i muszę przyznać, że to jeden z tych wielce udanych zakupów!
Musiałam także uwiecznić mój uroczy sweterek, jak na kociarę przystało, z kotem właśnie, który dostałam pod choinkę rok temu, lecz dopiero teraz (zupełnie nie wiem czemu) doczekał się premiery na blogu ;)
Przepraszam za taką ilość zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować, wszystkie mi się podobają ;)












Pelerynka - H&M
Sweter - F&F
Leggi - Gina Tricot
Buty, torebka - Vintage
Broszka - Glitter
Szalik - Vintage


18 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz! super ta pelerynka:) sweterek również uroczy, także jestem kociarą:P pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Promieniejesz! :) Przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pelerynka jest świetna, sama chciałam sobie kupić ale nie wiem czy wygodnie się ją nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pelerynka fajna, ja cały czas szukam 'tej jedynej' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaale fajowy sweterek , świetnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. znasz te firme??:)
    kosztowaly ok 200 zl na polskie:)
    a Ty wygladasz rewelacyjnie bardzo mi siepodoba twoj kolorek wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szal już zbędny :)
    pelerynka bardzo ciekawa !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog:)
    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania 2 vouchery o wartości 100 złotych każdy na zabiegi kosmetyczne!:)
    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/10/konkurs-z-bona-dea.html

    OdpowiedzUsuń
  9. pelerynka zachwyca! bardzo funkcjonalna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki kochanie za odwiedziny !
    Kurde cudnie wyglądasz, buty są prześliczne, całość świetna !
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. dzieki za komentarz ;) ten plaszczyk swietny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pelerynka bardzo modna i bardzo ładna. Piękne uczesanie. Pozdrawiam Cię :) i dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie oryginalnie i z klasą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.