poniedziałek, 17 października 2011

second hand'owe love

Jakiś czas temu brałam udział w konkursie, w którym należało zrobić kolaż z jesiennymi ubraniami. Pozwólcie, że go wam zaprezentuję:
Chcę, żebyście wiedzieli, że nie był to taki tam zwykły kolaż, tylko taki mój "wymarzony", złożony z ubrań i dodatków, które chciałabym ubrać.
Mam skórzane spodenki, kilka par grubszych rajstop i szary komin. Jakiś czas temu dokupiłam sobie naszyjnik z piórkiem, za 4 złote w NY. Ze Stylowych Butów zamówiłam "Lity" (tylko kolor się nie zgadza z tymi z kolażu, ale wolałam czarne :P) a ponczo? Hmm cóż, było w H&M w zeszłym roku, piękne, ale 129 zł to za wysoka cena w moim mniemaniu. Po raz kolejny ujrzałam je w moim miejscowym lumpeksie, wisiało niezauważone (na moje szczęście) pomiędzy swetrami i mogłabym przysiąc dosłownie iż "krzyknęło", abym je nabyła. I tak oto jest, 109 zł taniej :P












 Ponczo - SH/H&M
Spodenki - Zara
Rajtki - Gina Tricot
Buty - Stylowe Buty
Torebka - SH
Kolczyki - Prezent
Naszyjnik - NY
Komin - Gina Tricot


Zachęcam was jeszcze do polubienia mojego bloga na facebooku KLIK. Znajdziecie tam między innymi tutorial do zrobienia mojego koczka ;P

20 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalnie. Podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje stylizacje za każdym razem mnie zachwycają. Czego byś nie założyła wyglądasz rewelacyjnie. Jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i love sh! ;)

    cudnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam to samo poncho! :))

    super zestaw xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to poncho! Ogólnie cały look fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) Ja też uważam,ze elpiej poczekać,a moze taniej znajdzie się coś w sh i o niebo taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łady look, obserwuję i zapraszam do mnie
    http://milamodastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny, delikatny zestaw ;) bardzo mi się podoba ta jesienna stylizacja ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, dziekujemy za odwiedziny i dodanie tej slicznej stylizacji.
    Wzielismy pod uwage pani opinie,zapytam programiste czy da sie jakos poprawic.
    Jednakze, jesli chce pani obejrzec z bliska kreacje wystarczy kliknac na zdjecie i ono powinno sie powiekszyc ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo!
    Sama po przejrzeniu Twoich zdjęć chętnie dodam Cię do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny zestaw ,fajne poncho ,szkoda że zdjęcia mają taką jakość a nie inną ,ale ogólnie bardzo fajny set :)

    OdpowiedzUsuń
  12. duuuuużo tego :D się namachałam na tym scrollu

    ślicznie wyglądasz ;*


    Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga ;)
    Pozdrawiam SAVIN

    OdpowiedzUsuń
  13. zestaw marzeenie :) weź go wyślij do zeberki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm completely in love with the photos of you sitting on the stairs. Your legs look so delicate, and so sexy, in those tights.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.