poniedziałek, 22 czerwca 2015

Nowości kosmetyczne - wyprzedaże w H&M

W Szwecji wyprzedaże w pełni! Szczególny spadek cen można było zaobserwować właśnie wczoraj i dziś - po święcie Midsommar (szwedzki odpowiednik Nocy Kupały, bardzo ważne dla Szwedów wydarzenie). Wchodząc dzisiaj do jednego z szybernastu (!?) H&M'ów w centrum miasta, od razu zauważyłyśmy całą masę przecenionych kosmetyków i akcesoriów do makijażu. Ja już od dawna używam pudrów z H&M i jestem z nich zawsze zadowolona, zatem z okazji wyprzedaży zaopatrzyłam się w nowe opakowania. Tutaj, w H&M i Cubusie możemy kupić także kosmetyki popularnych marek jak Garnier, L'oreal itp, jednak ja zdecydowałam się tylko na "sieciówkowe" rzeczy. 





Jak już mówiłam, bardzo lubię pudrowe produkty z H&M. Bronzerem możemy zarówno wykonturować buzię, jak i nieco ocieplić skórę. Puder w kompakcie jest bardzo wydajny i dobrze matuje. Pudełka zmieniły się na przestrzeni czasu, muszę przyznać, że obecnie są dużo solidniejsze niż kiedyś. Ja mam jeszcze resztkę bronzera w starym, złotym opakowaniu, ale przy okazji promocji kupiłam nowy. Pudry kosztowały po ok. 8zł. Pędzle kabuki i duo fiber to specjalna kolekcja Selected. Są o wiele przyjemniejsze w użytkowaniu, niż standardowe pędzle H&M, włosy są bardzo miękkie i zbite. Poza tym, wyjątkowo podoba mi się ich design ;) Pędzle kosztowały ok 12 i 8 zł.


Na promocyjnej półce znalazłam też spray z wodą morską do włosów. Za jego pomocą powinniśmy otrzymać plażowy look, luźne fale, jakby układane wiatrem. Miałam kiedyś podobny spray z GHD, ale nie zdawał egzaminu. Ten wypróbowałam na razie na sucho, na jednym pasemku i muszę przyznać, że wygląda na to, że działa! Zobaczymy, jeszcze go dokładnie sprawdzę ;) Kosztował ok 8 zł.


Od jakiegoś czasu, praktycznie bez przerwy noszę lakier hybrydowy. Przyjechałam jednak do siostry na kilka tygodni i nie zamierzałam zabierać ze sobą lampy i całego sprzętu do hybryd. Niestety, moje paznokcie bardzo nie lubią być nagie ;) w związku z tym wybrałam sobie na wyprzedaży ładny, różowy lakier, o nazwie Pink Macaroon. Uważam, że lakiery z H&M są bardzo dobrej jakości, szybko schną, dosyć dobrze się trzymają i mają naprawdę wiele kolorów do wyboru. Za lakier zapłaciłam jakieś 4 zł.


Korzystacie z wyprzedaży? Co się wam udało złowić? Polujecie na ubrania, czy może raczej na dodatki, lub właśnie kosmetyki? Piszcie koniecznie! :)

7 komentarzy:

  1. U mnie w HM jest mało kosmetyków, ale kiedyś udało mi się kupić piękny pędzel w kształcie serca za 10 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wyprzedaże, ostatnio też zahaczyłam o H&M, ale o dział z dodatkami do domu :)
    Kosmetyki kupowałam tam tylko raz i to jakiś balsam, więc nie wiem, czy są dobre

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lakier jest świetny :) a przynajmniej kolor ma cudowny. Trzymam ckiuki, aby i poza tym pasemkiem woda zadziałała cuda :D ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. W MOIM NJIESTETY NIE MA KOSMETYKÓW!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nigdy nie miałyśmy okazji używać kosmetyków z H&M, dlatego chętnie odwiedzimy ten sklep! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.