niedziela, 7 czerwca 2015

Szorty - ogrodniczki.

Ostatnio pokazywałam wam długie, czarne ogrodniczki, ale zaopatrzyłam się też w krótką wersję, na lato. Niestety, muszę przyznać, że te nie leżą tak idealnie, są nieco za szerokie na wysokości pasa, ale zamierzam z nimi lekko pokombinować, bo bardzo mi się podobają! W mojej letniej garderobie brakuje jeszcze tylko krótkiego kombinezonu ;) zaczynam się za takim rozglądać! 







Dungarees - Sheinside | Top - New Look | Shoes - H&M | Handbag - vintage | Sunnies - Giant Vintage 




15 komentarzy:

  1. świetny look ! też uwielbiam ogrodniczki, ale na te długie się jeszcze nie odważyłam :) wyglądasz cudownie !

    thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. idealna długosć ogrodniczek, boskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ogrodniczki ! i okulary - też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja ;) Lubię takie ogrodniczki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jaka figura! :) Pięknie wygladasz w tych ogrodniczkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look bardzo mi ise podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. No i zobacz co zrobiłaś. Teraz będę szukała ogrodniczek dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie musze wyciągnąc moje z szafy. Zapomniałabym o nich, gdyby nie Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, megaa mi się podoba, dosłownie wszystko! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te szorty ogrodniczki. Ciekawe okulary.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ogrodniczki! Jakbym mogła prosić o poklikanie w linki u mnie w linki, a jeśli mój blog ci się spodoba to będę bardzo wdzięczna za obserwację <3
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.