środa, 24 czerwca 2015

Migawki z Sztokholmu

Dzisiaj mam dla was kilka zdjęć, które wykonałam komórką, podczas spacerów po Sztokholmie. Jak widzicie, centrum jest bardzo malownicze. Wiele tu wąskich uliczek, historycznych zabudowań, uroczych kawiarenek. Wszędzie dookoła widać zatoki, mosty i statki. Miejscowi łowią ryby w miejskiej fosie, przy samym Zamku Królewskim. Wszędzie znajdziemy jakieś ciekawe rzeźby, fontanny czy kwieciste klomby, przy których można odpocząć na ławce. 
Sztokholm to naprawdę urokliwe miasto, jeśli będziecie mieć kiedyś możliwość odwiedzenia go, skorzystajcie! :)



Fosa przy Zamku.


Sklep z zabawkami i figurkami, na starym mieście.


Lody Ben&Jerry's o smaku kanelbullar - cynamonowych bułek, popularnego, szwedzkiego wypieku.


Uliczka na starym mieście.


Zamek Królewski


Królik, umiejscowiony w Parku Królewskim, niedaleko Opery.


 Za mną Zamek Królewski.





15 komentarzy:

  1. wow ale super !

    http://neves-nevves.blogspot.com/2015/06/summer.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu.
    Ślicznie tam, a Ty wyglądasz świetnie w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tam jest :) Chciałabym tam kiedyś się znaleźć :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedz mi czy obok tego królika leży jeszcze jeden? W kwietniu leżał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) Ciekawa jestem smaku tych lodów, mimo że ja za lodami nie przepadam :) Ten misiowy raj musi być obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę znalezc sie w tym sklepie z maskotkami <3 zazdroszcze wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, ja to Ci dopiero zazdroszczę - marzę o Sztokholmie :) szczęściara z Ciebie :)
    no i wyglądasz świetnie, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się Skandynawia w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z pluszakami jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urokliwy ten Sztokholm, a te misie? Cudne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.