sobota, 27 czerwca 2015

Bluza z szyfonowymi rękawami

Macie w swojej szafie ubrania, które są bardzo ładne, ale wyjątkowo niepraktyczne? Na pewno! Każdy ma coś takiego. Jedną z takich rzeczy jest u mnie ta bluza. Gdy na zewnątrz jest ciepło, jest mi w niej za gorąco, ale na zimne dni również się nie nadaje...  Bardzo mi się podoba i uważam, ze wygląda super, ale zdecydowanie trzeba dobrze określić warunki pogodowe, zanim wyjdziemy w niej z domu :D najlepiej, kiedy jest tak, jak na zdjęciach - lekko pochmurnie i chłodno ;)









Pants - Sheinside | Sweatshirt, sachet - second hand | Shoes - Converse


15 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Iza! This is the first time I see your blog and is the first time that I write. I'm Eni, blogger from Italy. I like very much this outfit, especially your beautiful sweatshirt. I think this is a really cool outfit. If you want, take a look at my new post and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo z botkami, które mają dziury. Latem jest na nie po prostu za gorąco, a jesienią za zimno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluza, ale zupełnie nie dla Ciebie, ukrywa ona figurę, a przecież w Twoim wypadku powinno się ją eksponować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna taaaaka! :*
    ps. mój nowy aparat to Nikon d7000+50mm 1.4

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłam tutaj, przeglądając włosowe historie u Anwen..W życiu nie powiedziałabym, że kiedyś tak kombinowałaś z włosami! Zapamiętałam zdjęcia, na których miałaś blond włosy. Napisałaś tam, że przed wyjazdem do Włoch spaliłaś włosy, bo się zagadałaś..ale się uśmiałam! Ostatnio zrobiłam tak samo na włosach kuzynki, lokówką robiłam jej fale, gadu gadu, gadu gadu, a tu połowa pasemka odpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice hair :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękno tkwi w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wszystko zestawiłaś *.* mimo, że ciężko trafić z pogodą, to pewne ubrania po prostu są piękne, nawet jeśli ciągle wiszą na wieszaku ihih :P
    jesteś meeega śliczna *.* wspaniałe włosy <3
    link kliknięty ^^
    pozdrawiam serdecznie :*
    +mogę liczyć na jeden klik w link w najnowszym wpisie? ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluza, szkoda że nie możesz jej nosić. Od kilku lat miałam płaszczyk, który był za lekki na chłod i za ciepły na lato. Ale w tym roku była taka wiosna, że akurat cały czas go nosiłam :)
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty wyglądasz bardzo ładnie, ale do mnie ta bluza totalnie nie trafia! </3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.