wtorek, 14 kwietnia 2015

Wiosenna stylizacja z wzorzystą marynarką

Ostatnio szaleję ubraniowo. Mam już w szafie czerwoną ramoneskę, ale naszła mnie jeszcze ochota na wzorzyste wdzianko. Na tę kurtko-marynarkę, namówiła mnie Kamila, zachwalając jakość wykonania i komfort noszenia. Nie żałuję, że się skusiłam, bo marynarka rzeczywiście wygląda super! Jest bardzo fajnie skrojona, zrobiona z porządnego materiału i pięknie ozdobiona koralikami. Myślę, że świetnie się nadaje do czarnej, szarej lub białej bazy - jakie często noszę. Nadaje stylizacji odrobinę wiosennego szaleństwa ;) Do kurtki kolorystycznie pasują mi błękitne szpilki z Merg. Z okazji tej świeżej, ciepłej pory roku, postanowiłam także nieco zmienić fryzurę - skróciłam i pocieniowałam włosy. Jestem bardzo zadowolona z tej drobnej zmiany, tym bardziej, że fryzjerka od razu "złapała" moją wizję i nie musiałam nawet szczególnie tłumaczyć, czego oczekuję :) Taki fryzjer to prawdziwy skarb! :)





 Jacket, pants - Sheinside | Top - New Yorker | Handbag - Superdodatki | Shoes - Merg (here)



19 komentarzy:

  1. Swietna marynarka, coraz bardziej przekonuje sie do eleganckich, kobiecych ciuszkow, ktore kazda z nas powinna miec,a o dziwo, ja takich nie mam, z kobiecych mam tylko sukienki ;) Piekna fryzura, swietna stylizacja,a marynarki zazdrosze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ich mam niewiele, ale lubię czasem wskoczyć w jakiś mega kobiecy zestaw :)

      Usuń
  2. Genialna ta marynarka :) Wpadły mi w oko również buciki i spodnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie chodzisz do fryzjera?:) Bardzo ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzę do fryzjera w Ścinawie, tam, gdzie mieszkam :)

      Usuń
  4. kochana spodnie, szpilki - obłęd! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta kurtka marynarka i super masz spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna marynarka, podkręca całość!


    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/torba-w-paski-od-lisy-dwa.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarka to byl dobry wybor, Kamila miala dobry pomysl :) pieknie wygladasz, promieniejesz na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. włosy masz naprawdę fajne, ale bardziej podobają mi się buty ;) hehee

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow Kochana wyglądasz niesamowicie, żakiecik rewelacyjny, szpilki, całość jest wręcz bombowa :) Do tego Twoje włosy w dzisiejszym look-u są zniewalające, błyszczą, są niczym z reklamy!!
    Jestem oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam cie♥ Super stylizacja i rude włosy:* ☻

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle piękna! :)

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.