piątek, 24 kwietnia 2015

Jak poradzić sobie ze stresem?

W obecnych czasach każdy z nas jest narażony na stres. Mówi się nawet, że jest to choroba cywilizacyjna, która poważnie zagraża naszemu zdrowiu, nie tylko psychicznemu. Stresują się wszyscy: maturzyści, studenci, pracownicy, mamy, ojcowie, dzieciaki.. Całe szczęście, można sobie z tym radzić, trzeba tylko znaleźć odpowiednią dla siebie metodę. 


Od dziecka lubię obcować z naturą. Jako mała dziewczyna, wstawałam o piątej rano, wkładałam kalosze i dzielnie towarzyszyłam mojemu tacie na grzybobraniach. Lubiłam też przyłączyć się do niego na rybach, posiedzieć na pomoście, lepić przynętę z chleba i obserwować ważki. Zawsze chętnie chodziłam na spacery, pamiętam, jak razem z mamą przytulałyśmy się do drzew, żeby zyskać z nich trochę "naturalnej energii". Dzisiaj, wyprawa do lasu nie ekscytuje mnie już tak bardzo jak kiedyś, z wiekiem nabrałam sceptycyzmu, ale także trochę więcej odrazy do kleszczy i pająków ;) jednak czasem lubię spędzić czas z przyrodą. Z wielką przyjemnością zasiadam na pomoście, nad wodą, obserwując wędkarzy, szukając wzrokiem żab, które chowają się w trzcinie. Takie wyciszenie i odcięcie się od betonowego osiedla, daje mi bardzo wiele. Mam czas i przestrzeń, by zupełnie się wyluzować, nie myśleć o niczym stresującym i po prostu oddychać świeżym powietrzem. Uważam, że każdy z nas powinien, od czasu do czasu, wygospodarować sobie godzinę na zresetowanie się i wyciszenie poza miastem. Gwarantuję wam, ze poprawi się wasz humor, a umysł zacznie o wiele lepiej pracować! Szczególnie jeśli macie przed sobą ważne egzaminy - maturę, sesję - powinniście na chwilę odłożyć książki i wyjść z domu! Dobrze wam to zrobi.









Top - Bonprix | Pants - FRS | Shoes - elilu.pl | Jacket - Milanoo

22 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, promieniejesz :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten look i kolory.

    Super Stylizacja!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, super kurtka
    U mnie nowy post, zapraszam
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia! wglądasz super, z postu na post jesteś coraz lepsza w pozowaniu i tworzeniu outfitów :) jestem Twoją wielką fanką! a do tego mądrze gadasz - przyroda jest najlepszym lekarstwem na stres, wiem coś o tym :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabi!! :*:*:* to bardzo budujące słowa :)

      Usuń
  5. Aż mam ochotę się wyrwac od codzienności i wyskoczyc nad jakieś jeziorko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie tak! Chwila spokoju czasami działa na nasze myślenie lepiej niż kilkugodzinna nauka bez przerwy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post, podoba mis ie stylizacja prosta, miejska, paski, jeasn, skóra slip on sama lubie takie połaczenia. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie nowy post o smakowitościach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypad poza miasto to świetna alternatywa na odstresowanie :) bardzo pomaga :) wyglądasz za...czepiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna Ci zdecydowanie służy, aż promieniejesz :) Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem tak zestresowanym człowiekiem, że nawet święcona woda nie pomoże ;D
    PS. Mega zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) Ja na stres wybieram samotne spacery z aparatem lub biorę swojego psiaka, no i oczywiście muzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę dobre rady dla maturzystów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie znajduje się to piękne miejsce?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.