poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Niech róż będzie z wami!

Hej kochani! Jak tam po świętach? Czy u was też gościła taka cudowna, śnieżno-wietrzna aura? :D Chcąc poprawić humor sobie, przechodniom i wam, narzucam na siebie prosty płaszcz, w kolorze wściekłego różu. To zdecydowanie moje ulubione okrycie wierzchnie na taką pogodę! 
Wiecie, że jutro Lubieczern kończy 4 lata?! :) jak ten czas zleciał! Koniecznie zaglądajcie na mojego Facebooka, bo jak co roku będę miała dla was niespodziewajkę ;)






Coat - Oasap | Pants - Cropp | Sweater - House | Boots - H&M | Handbag - Superdodatki | Necklace - By Dziubeka


14 komentarzy:

  1. Piękny kolor płaszcza, na pewno się wyróżniałaś w tłumie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk i torebka super :) Pasuje Ci ten kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz, sweterek jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przecudnie! Płaszczyk nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny płaszcz :) jest interesujacy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! :) życzę Ci następnych lat w blogowaniu! :D
    Powodzenia i pozdrawiam

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się torebka, którą można łączyć zarówno z eleganckim jak i bardziej "na luzie" stylem. Lubię wszelkie odcienie różu, począwszy od pudrowych skończywszy na takich wyrazistych jak ten wspaniały płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna marynarka i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Niesamowity zestaw, ten róż jest genialne! Ten kolor idealnie podkreśla twoją urodę. Jesteś bardzo fotogeniczna i wyglądasz w tym bardzo kobieco. Nowy post na http://black-pearls.blogspot.com/, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog ! :) Ja zaczynam,czekam na porady Wasze :) !


    Zapraszam do mnie :) ! http://kopgielmogielmodowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszczyk jest cudowny, niesamowicie podoba mi się jego ciepły kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.