środa, 8 października 2014

Wrzosowy sweter

Po ataku czarno - białych stylizacji, pora na coś kolorowego. Wrzosowy sweterek zamówiłam już miesiąc temu, uznałam, że to kolor w sam raz na jesień - kojarzy się z kwiatami wrzosu, ale także rozwesela, często szarobure, jesienne stroje. Sweter połączyłam z koszulą, która posiada barwne wzory na mankietach i kołnierzyku, uznałam, że skomponuje się to w ciekawą całość. Biżuterię zredukowałam do minimum (z racji szalonych wzorków w okolicy szyi i nadgarstków ;D), założyłam tylko prosty zegarek. Całość, w połączeniu z dżinsami typu boyfriend, tworzy luźną, wygodną stylizację, czyli taką jak lubię najbardziej! Jak się wam podoba? :)









 Sweater - Oasap % | Pants - Front Row Shop | Shirt - Chicnova | Shoes - Auchan | Handbag - superdodatki.pl | Watch - Casio


22 komentarze:

  1. You look fantastic...love this lavender sweater...and the way that collar pops out! really cool pair of ripped boyfriend jeans<3

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba. Kocham taki kolorek na sweterkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny zestaw,bardzo podoba mi sie sweterek,splot oraz kolor jest mega:))wchodze na twojego bloga codziennie i codziennie mozna zaczerpnac tu inspiracji super;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje!! to bardzo miłe słowa i bardzo ważne dla mnie <3

      Usuń
  4. jakiego podkładu używasz chodzi mi o nazwe i numeracje odcienia

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula w połączeniu z tym sweterkiem wygląda obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię wrzosowego, ale w twojej stylizacji ten kolor wygląda obłędnie. Zestawienie tej koszuli ze swetrem to po prostu strzał w dziesiątkę no i boyfriendy, na których punkcie szaleję od jakiegoś czasu. Jednym słowem rewelacyjny oufit.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten kołnierzyk bardzo mi się podoba, super połączenie ze sweterkiem:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz wyczucie stylu;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że na prawdę fajnie to wygląda:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, ale jednak wrzosowy to nie mój kolorek i wybrałabym inny odcień sweterka. Reszta cudownie, sama bardzo lubię takie luźne stylizacje. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się już bardzo podoba koszula, ogólnie całość wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula fajnie wystaje spod sweterka :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny zestaw! :)

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw. A sweterek gdzie można dokładnie kupić? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.