sobota, 11 października 2014

Błękit i czerń

Niebieską sukienkę kupiłam podczas fali szału na punkcie tego odcienia. Niestety, zupełnie nie nadaje się ona do bycia sukienką... Jej góra jest tak koszmarnie uszyta, że, według mnie, pasowałaby na jakiegoś Szerokoklatesa, który, mimo wszystko, w talii ma te 65 cm... (nie mam na myśli kobiety z dużym biustem - na taką też kiecka by nie pasowała). Za to dół jest uszyty bardzo ładnie, leży dobrze i jest dopasowany do mojej sylwetki w pasie. Zatem z obrazy na niefortunnie skrojony łaszek, przeszłam do próby użytkowania go (zamiast utylizacji) w formie spódnicy. Możliwe, że zupełnie odetnę górną część ;) Nosicie czasem sukienki jako spódnice?







 Dress as a skirt - Romwe | Sweatshirt - Front Row Shop | Shoes - Dash44 | Handbag - super dodatki | Watch - Class Ohlson | Ring - gift from sister <3



31 komentarzy:

  1. Super sceneria. Kocham ten odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódniczka! :)

    Poklikasz? :)
    http://natalia-moj-swiat.blogspot.com/2014/10/zima-tuz-tuz-shenside.html

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz niesamowicie! :) jestem fanką Twoich pięknych włosów :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie nosiłam sukienek jako spódnic, ale chyba zacznę. Muszę przyznać, że u ciebie to połączenie wygląda świetnie, jedyne co chyba bym zmieniła to buty. Wydaje mi się, że trochę zaburzają twoje proporcje, a może tylko na zdjęciu tak wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! boska bluza plus świetna spódnica dają niesamowitą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, góra jest genialna :) Uwielbiam Twój zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem ją odratowałaś :) wyglądasz bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna spódnicko sukienka ! ideala styliacja na piękną polską jesień !
    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz.Co bym zmieniła?Buty. Wydaje mi się,że są za ,,ciężkie" do tej stylizacji :)
    Pozdrawiam i Obserwuję :*

    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie są za ciężkie ;) nie wyobrażam sobie tutaj balerinek czy delikatnych szpilek, nie pasowałyby do sportowego charakteru stylizacji :)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju! Ale z Ciebie piękna dziewczyna. Stylizacja świetna. I nie zgadzam się z osobą wyżej. Buty pasują idealnie do tego stroju. Obserwuję! Mam nadzieję, że zabłyśniesz kiedyś w Polsce! Trzymam kciuki :)

    http://jessicasloniewskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Poprawiłaś mi humor tym "Szerokoklatesem", jak i całym postem :D
    Fajnie wyszłaś na zdjęciach, razem ze "spódniczką" o świetnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna spódnica, wyróżnia się innych.
    Obserwuję.
    Zapraszam, miło będzie jeśli zostawisz po sobie ślad. :)
    http://paris2607.blogspot.com/2014/10/przerwa.html

    OdpowiedzUsuń
  14. bluza bardzo mi się podoba, ale połączenie tej spódniczki z tymi butami jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudna bluza i ciekawa spodniczka, fantastyczne polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza świetna! Zdecydowanie dobrze komponuje się ze spódniczką! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, nagłówek śliczny!
    Podoba mi się wzór bluzy i to połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedynie buty mi sie nie podobaja, ale tak to wygladasz cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ty masz śliczny kolor włosów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny odcień sukienki! :)
    http://gold-daisy07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny kolor tej "sukienki". Fajnie ją wykorzystałaś jako spódniczkę. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. podobno przyszla moda na cale czarne stylizacje. widzialam banner na be jeans pokazujacy same czarne ciuchy. czy ubieracie sie czasem absolutnie cale na czarno??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.