czwartek, 9 października 2014

Gwiazdy!

Mam nadzieję, że cieszycie się tak samo piękną pogodą jak ja! Dzisiaj mogłam śmiało paradować w spódnicy, na "gołe nogi", bo było aż 25 stopni! :) Przy tym powietrze jest tak cudownie jesienne, pachnące liśćmi... ah oh! Dziś postawiłam na stylizację w klimatach streetowych, lekko sportową. Szkocka krata, także w tym roku, jest mocno trendowym wzorem. Połączyłam ubrania w podobnej kolorystyce, aby tworzyły spójny look. Na nogach moje ulubione buty - najwygodniejsze na świecie Roshe Run'y. Bardzo się cieszę, że trampki i tenisówki wróciły do łask, bo nie wyobrażam sobie bardziej komfortowego, a zarazem stylowego wykończenia stroju ;) Jak się wam podoba? 









 Skirt - New Yorker | Jumper - Oasap | Shoes - Nike | Snapback - New Era (BF's <3) | Watch - Casio


23 komentarze:

  1. WOW Kochana zatkalo mnie,przegladam twoje zdjecia i otwieram buzie z zachwytu!;)) stylizacja jest poprostu swietna!!! tak mnie zainspirowalas,ze musze miec kupic ten sweterek i spodnice:)masz bardzo ladne nogi tak w ogole:P ile czekalas z dostawa ze sklepu Oasap? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Moja paczka niestety gdzieś się posiała i szła do mnie aż miesiąc :/ ale podobno przeważnie dochodzą w ok 14 dni.

      Usuń
  2. warto czekac nawet i miesiac bo sweterek jest obledny,bardzo przypadl mi do gustu:) i ten tatuaz mnie ciekawi;))

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny sweter ! i jak świetnie dobrałaś do niego tą spódnicę <3
    zapraszam do mnie na lumpeksowe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie. Kocham kratę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja pierwsza mysl WOW!
    Szalenie ciekawy look i Twoj styl. Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna spódniczka no i najeczki ;) Bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pogoda MUSI wytrzymać do soboty nocy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny zestaw,bardzo mi sie podoba. Uwielbiam Twojego bloga i chetnie odwiedzam go codziennie. Fajnie,ze go zalozylas i ze jestes tak dobra w tym co robisz;)) Twoj facet powinien byc dumny z takiej Izy:)) czekam juz na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się bradzo podoba- bardzo w moim stylu, poza czapką, ale wiadomo nie każdemu się się podobać to samo, ja akurat nie cierpię takich czapek :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, czarno- czerwona krata na spódnicy wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow wyglądasz genialnie! świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz:) świetnie Ci w tej szmince:) ps zapraszam do mnie na recenzję "Klasycznej setki":)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne polaczenie kratki i tych gwiazd w takim samym kolorze. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz przepięknie! Fryzura, makijaż, strój ... WOW :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoją urodę, kolorem szminki podkreślasz charrakter. Super zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.