środa, 15 października 2014

High heels!

Moje nowe szpilki od Milanoo to zdecydowanie najwyższe obcasy, jakie mam! Byłam przekonana, że będę się w nich poruszać jak na szczudłach, może skręcę kostkę. Pomyślałam jednak "raz się żyje, a w razie czego zawsze mogę chwycić się Marcina i może jakoś ocalę swoją obcasową dumę" (a musicie wiedzieć, że zdarzyło mi się wyrżnąć orła, w Saturnie, przy ludziach, mając na nogach te koturny ). Okazało się jednak, że dzięki platformie, całkiem dobrze się chodzi, baaa! myślę, że i na imprezie, moje nowe buty spisałyby się nieźle ;) Dzisiaj połączyłam je casualowo, jesiennie - z dżinsami i swetrem. Jak się wam podoba ta stylizacja? :)








 Sweater - House | Pants - New Look | Heels - Milanoo | Hanbag - Superdodatki | Necklace - Bershka | Lipstick - Golden Rose Velvet Matte no23




30 komentarzy:

  1. Cudowne i ta czerwona podeszwa! :) Ja jednak na jesień stawiam na Lity, także bardzo wygodne i dodające centymetrów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW ! Ale szpile :o Strasznie wysokie :D
    Świetna stylizacja.
    Pozdrawiam.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty bajeczne i sweterek ;)

    Zapraszam na konkurs do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:) wciąż używasz mydła alepo? Nadal działa? Chodzi mi po głowie kupno a pamiętam że kiedyś pisałaś o nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jak mam większe problemy z cerą to stosuję je przez kilka-kilkanaście dni ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam Twoje stylizacje! Całość idealna!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, szpile masz cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny sweterek i szpilki! Ukradłabym Ci je najchętniej,haha:)
    http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo mi się podoba ta stylizacja, buty są obłędne, ale ja to o takich mogę sobie pomarzyć, połamałabym nogi chyba zanim wyszłabym z domu.. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Iza Ty po prostu jesteś cudowna! :) inspirujesz mnie z każdym zestawem coraz bardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty, chociaż nie wyglądają na takie, w których się wygodnie chodzi ;)
    A stylizacja fascynująca mimo swej prostoty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty sa swietne. Co do calego zestawu nie jestem przekonana ale Ty jak zawsze wygladasz slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne szpilki, jeszcze z czerwoną podeszwą *,*

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś bardzo fotogeniczna! jesteś na prawdę bardzo ładną kobietą ;-) a Twój kudłaty sweter jest przeboski :-)

    tojasolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne szpilki! pieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz! Zestaw niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stykizacja

    ZAPRASZAM http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie buty, ale niestety jestem tylko ich posiadaczką, a nie użytkowniczką :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.