środa, 29 października 2014

Jesienne słońce

Obawiałam się, że przez nagłe ochłodzenie zupełnie ominie nas złoto-czerwona jesień. Dopóki było ciepło, liście nie zmieniały specjalnie kolorów, a podczas przymrozków wiadomo - po prostu spadną... Na szczęście udało nam się uchwycić chociaż odrobinę uroków jesiennego spaceru. To będzie strasznie nieskromne, ale muszę przyznać, że bardzo podobają mi się moje włosy w takim słońcu! :)
Ps. Zapraszam was do obejrzenia nowego filmiku, który wczoraj pojawił się na kanale :)










Top - here | Skirt - A.Wiśniewska | Coat - Chicnova | Shoes - H&M



25 komentarzy:

  1. fajny zestaw :) piękny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam dokładnie tą samą bluzkę:) świetnie wyglądasz;*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja , wyglądasz pięknie :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja ;)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka i świetne włosy. :D

    www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. koszulka robi wrażenie!
    przy gładkich pozostałych częściach garderoby idealnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, a spódniczka boska <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsze włosy. Farbowane czy naturalny kolor? Jeśli natura to strasznie zazdroszczę. *.*
    Stylizacja świetna, boska spòdniczka. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jak pięknie wyglądasz, cudowne włosy i odcień szminki. Uwielbiam barokowe motywy takie jak na tej bluzce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz a zdjęcia są cudowne, uwielbiam Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. I Twoje włosy jak te jesienne liście :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też strasznie się martwię, że lada dzień minie ta piękna jesień... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta stylizacja i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja cetrin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna *.*
    fantastyczna stylizacja idealnie połączenie
    i klasyczne kolory to jest to co lubię najbardziej i oczywiście śliczne włosy też jakiś czas temu byłam ruda ;D

    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/10/shoes-deezee.html
    U mnie nowy post jesienny outfit

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne włosy ;) chciałabym mieć taki kolor ;)
    outfit świetny a płaszczyk jest świetny

    http://ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia w ładnej scenerii :) Świetnie ci w tej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Awesome shots :) I think you must share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki ładny kolor szminki. Idealnie do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  20. No włosy faktycznie przepięknie wyglądają w jesiennym słońcu :) Zresztą rudowłose osoby, z jasną karnacją, najlepiej z piegami -według analizy kolorystycznej - są jesienią, więc jak najbardziej wszelkie jesienne kolory będą ci pasowały :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem latem :) mam naturalnie ciemno-blond włosy i nie mam piegów :)

      Usuń
    2. Golden Rose Velvet Matte, 23 :)

      Usuń
  21. jaka to szminka jeśli można spytać? bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.