poniedziałek, 9 marca 2015

Sweterek w koledżowym stylu

Sweterki w serek, ozdobione paskami, kojarzą mi się z klimatem amerykańskich uczelni. Trochę z czirliderkami, a trochę z grzecznymi uczniami w koszulach zapiętych pod szyję i owych swetrach włożonych na wierzch - mam nadzieję, ze wiecie o co mi chodzi i nie jestem z tym sama :D Do takiej casualowej góry, w neutralnych kolorach, dobrałam proste, czarne spodnie i trochę bardziej szalone obuwie - tenisówki w panterkę. Jak wam się podoba ta stylizacja? Dajcie znać!

Zdjęcia: siostra i szwagier :*








 Sweater - HERE | Pants, jacket - H&M | Shoes - elilu.pl | Handbag - superdodatki | Watch - Casio



15 komentarzy:

  1. Sweterek i buciki świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w lovelyshoes.net w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również sweter i buty bardzo się podobają. Chciałam też je zamowić na elilu ale już zabrakło mojego rozmiaru :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek najlepszy :) Bardzo fajny zestaw, sprawdzi się na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy Ci w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są takie sweterki, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sweterek. Orginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka mi tylko nie podoba a reszta ok

    http://iamemilias.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek cudeńko-bardzo mi się podoba

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest ten sweterek . Super pasuje do kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wygląda ten sweter :) buty urzekły mnie najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty podobne widziałam na http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/buty.html#1 Z tym, że Twoje są bardziej drapieżne, ale bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.